Menikö kellään talo kasaan lumenpainosta. Nyt katot jo puhtaita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 15:34

Ei talo mutta peräkärryn muovikuomu. omaa hölmöyttä kun en lakaissut lunta pois

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 15:48

Ei menny talo kasaan, pystyssä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 15:49

Hyvin on talo pystyssä...vaikka kyllä välillä seinät paukku..kun oli pakkaset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 16:17

Ei mennyt edes kasvitarhan katto. Otimme lumet alas hyvissä ajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:26

Kattomme on kestänyt lumenpainon,mutta vieläkin on lunta katolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:41

Ei talon katto, mutta mökillä varastona käyttämämme pressuhallin metallinen päätytuki oli taipunut ja katto lytyssä siitä päästä. Aiemmin ei lumi ole sen katolla pysynyt yhtään, mutta nyt sitten päätti sinne keräytyä painoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:47

Onneksi ei katto ole sisään pudonnut eikä ukkokaan katolta, kun on joutunut katolle könyämään lapiohommiin. Tuossa lähistöllä painui iso ulkovarasto rymisten kasaan, kun lumilasti kävi liian painavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 19:02

Siesoo niin kuin "öökin tölli". Parhaillaan lumiräntää tulee runsain määrin ja lämpötila on -0,1 pakkasta. Oli osa katoista puhtaita vaan ei enää. Mikähän mahtaa olla menossa? Etu-, väli-, perä- tai takatalvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 19:02

Hyvin on kesämökin katto vielä paikallaan,vaikka ei kukaan talven aikana lumia luonnut katon päältä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 21:13

No ei ole luhistunut, siis ei ole harja majastani murtunut.
Lunta siellä näkyy olevan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 00:57

Kovimmilla pakkasilla paukkui katto. En pääse sinne katsomaan eikä asia minulle vuokra-asukkaana varsinaisesti kuulukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 13:05

Niin heikkotekoista taloa ei ole että lumesta romahtaisi. Soittelin kyllä toiselle puolelle maata ja kyselin onkohan siellä ovat rakennukset koossa, onko lunta katoilla jne, eikä ongelmia ole kuulemma. Peltikatolta lumi tulee alas, ei keräänny.