Karjala

Kertokaa ajatuksia. Olen lähdössä kesällä karjalan matkalle majoitus perheissä sekä Aunuksessa ja Petroskoissa hotellissa. Minkä tasoisia ovat hotellit? uskaltaako lähteä. Onko pelättävää. Isolla joukolla ollaan lähdössä, mutta mietityttää silti?

Avainsanat: venäjä aunus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 21.03.2010 - 12:29

mä olin enonjen ja sekkujen kans viipurinläänin pyhäjärvellä sekä käytiin siellä sitten pyörimässä vähän joka puolella .. kolme yötä oltiin reissussa ja meillä oli sellainen pieni hotelli , jota pitivät aivan ihastuttava vanhahko pariskunta ... ruoka oli siellä hotellissa taivaallisen hyvää , kuin oman äidin tekemää , eikä siellä ollut koko reissun aikana mitään vastoinkäymisiä , pikkubussilla kuljimme ja oli aivan ihan unuhtumaton reissu , kun vielä ilmatkin suosivat niin hauskaa oli . muutama kesää sit oltiin 6 henkeä viipurissa ja mahtava reissu .. lappeenrannasta lähdimme laivalla pitkin kanavaa viipuriin ja takaisen samaista reissua .. siinäkin vierähti kolme yötä , mutta silloin oltiinkin isossa hotelissa liki juna-asemaa ..sielläkin oli tietty hauskaa ja ei mitään vastoin käymisiä ollut silloinkaan.. paitsi meinas , kyl yrjö lentää molemmilla keroilla , kun kävimme siinä viipurin pyöreäntornin vieressä olevassa kauppahallissa .. hyi alkoi maha kiertämään pelkästä muistamisesta , mut kyllä siellä on ihan siistejäkin kauppoja ja oikein merkkiliikkeitäkin, joissa on laatu ja hintasuhde jos ei nyt ihan kohdallaan, kun minusta olivat toodella kalliita niin ainakin hyvälaatuisia vaatteita ja laukkuja ym.. voit mennä ihan huolletta sinne , ei mitään pelättävää sielä ole , mut ihan se on itsestään kiini , miten käyttäytyy ja on siellä , niin kuin täälläkin... :)