Onko harmia naapurista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 10:07

aivan ihania .. kun asutaan muutamien satojenmetrejen päässä toisistamme , ei mitään häiriöitä kuulu , eikä näy.. välillä nuori äippä tulee lasten kanssa poikkeamaan ja tuo lämpimäisä , kun on leiponut
ja lapset haluavat nähdä meitin kisulit , minusta se on kivaa , sekä toinen naapurimme poikamies poikkee nois tieasioissa mieheni kans höpöttämässä .. meillä on oikein lämpöiset välit :)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 21:58

Tässä talossa asuu niin hiljaista porukkaa että mitään harmia ei ole. Emme näe edes toisiamme milloinkaan. Suurinta osaa asukkaista en ole koskaan nähnyt, joten mitä harmia voisi olla, kun elää häiritsemättä muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 22:01

Tunnen useimmat naapurini ja ovat tosi mukavia tavallisia ihmisiä. Ei mitään harmia, päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 22:07

No, en tiiä mite tuon nyt ottais...
Naapurin rouvan aikamiespoika n. 30 vee muutti äitinsä hoteisiin ja käy aina puolenyön jälkeen suihkussa (24 - 03). Naapurin pesuhuone on makkarini kohdalla ja herään joka yö tuohon suihkun kohinaan.

Eihän se harmi ole, mutta ketuttaahan se kovasti :)))

Tuo on oikeestaan pikku juttu. Eihän tuossakaan kivitaloja menetetä!! En aina muista ajatella positiivisesti, vaikka kuinka tikistäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 22:07

Hyvät naapurit paitsi yksi on poikkeus...omituinen otus..ei tulee toimeen kenekään kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 22:13

Kaksi vaihtoehtoa on minun mielestäni asustella. Kerrostalo tai omakotitalo. Tällöin olet lähes omillasi.
Rivitalo, jossa on esim. neljä asuntoa ja joukossa yksi "känkkäränkkä" on kauhistus.
Muista kahdesta pääsee eroon, mutta rivitalossa taival on tuskainen.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 23:53

Kaksosveljesten hajuhaitta ja mellastus yöllä .ulkona ollaan kuin kusi sukassa tervehtimättä. Seuraavaksi soitan poliisit kun eivät avaa edes ovea

Lähteet:
Hallituksen puheenjohtajana 14 vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 06:17

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 07:28

Ei ole. ihan kivat ja kohteliaat naapurit ,hei sanotaan ja jutellaan muutama sana,kun kohdataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 09:28

Meidän talo on hyvinhiljainen,vaikka tässä asuu nuoriakin,ei mitään valittamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 10:00

Eipä juuri.Noudattavat järjestyssääntöjä pieniä poikkeuksia lukuunottamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 10:17

Harmiton!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 11:28

Ei koiria rivi- eikä kerrostaloihin. Jos ei ne muuten hauku niin niitä haukutetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 15:45

Ei enää kun annoin potut pottuina ja tilasin poliisipojat luokseni. Sen jälkeen on sopu säilynyt -toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:35

On joskus ollut, mutta nyt ei ole. Ovat kaukana.