Auttaako Paavin anteeksipyyntö mielestäsi jotenkin Irlannin pedofiilipappien uhreja?

Avainsanat: paavin anteeksipyyntö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 15:37

Paavi kansainvälisen tuomioistuimen eteen, koska johtaa järjestöä joka yllyttää ja painostaa ihmisiä sairaisiin ja vahingollisiin "sääntöihin" kuten pappien selibaatti, ehkäisykielto, uskonnolliset koulut ym ym. Tähän se on aina johtanut, kautta aikojen.
Tekopyhää ja sairasta touhua varsinkin koko Vatikaani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 14:49

Mielestäni ei auta. Hyi, mokomia. Tarvitaan tekoja ja tukea sekä ennen kaikkea valistusta katolilaisille papeille siitä mikä on luvallista ja mikä ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:06

Jos kaikki maaliset ongelmat saisi anteeksi pyynnöllä pyyhittyä pois niitä ei olisi. Maailma on edelleen täynnä ongelmia. Ihmiset ne on tehnyt ja ihmisten on myös ratkaisu tehtävä. Lopputulos on aina tietyllä tavalla ongelmallinen. Toiset "pyyhkii" toiset ei, kuka lienee oikeassa, onko - ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:08

ei varppinakaan .. linnaan vaan kaikki paavit ja paavot , jotka tekee lapsille ja miksei aikuisillekin pahaa , pedofiilit ym rikolliset , jopa suosin tuossa kirkollis asias , jopa sähkötuolia .. hyi hitto mitä kaks naamast touhuu .. ihan minnuu etoo :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:18

Yksinkertaisesti ei auta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:23

Ei. Sehän on vain ele jostain... Mitä kaikkea sitä löytyisikään kyseisen uskontokunnan uumenista... parempi ettei pöyhitä enempi. Vois mennä vaikka uskottavuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:26

Ei auta, vaikka hän kaivaisi alkuperäiset laintaulut kätköstään.
Nehän pitäs huhujen mukaan olla Vatikaanissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 18:05

Ei auta mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 18:23

Ei auta itku markkinoilla. Joka suunnalla on niitä konnia ja pahantekijöitä.Papit eivät ole yhtään sen ihmeellisempiä olioita, kuin ketkä tahansa. Siinä ne sekoilevat samojen asioiden parissa, kuin "tavalliset"ihmiset.Pedofiilit kaikki linnaan loppuelämäksi.On sitten pappi tai lukkari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 18:25

Eihän se auta, on ainoastaan kohtelias ele pedofilian uhreille. Kyllä tarvittava apu uhreille on jotakin muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 18:55

Valitettavasti ei anteeksipyyntö auta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 18:55

Ei auta. Paavi vaan yrittää puhdistaa kirkon mainetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 19:36

toinen toisilleen syntinsä tunnustaneet ja anteeksi saanet.
aamen&plottis.

Katolinen kirkko opettaa, että seksuaalisuus on erottamaton osa ihmisyyttä ja siten myös pyhä asia. Kirkon kannan mukaan seksi kuuluu avioliittoon ja se tuomitsee kaikenlaisen avioliiton ulkopuolisen seksuaalisen kanssakäymisen, kuten esiaviollisen seksin, aviorikokset, prostituution ja pornografian. (Katolisen kirkon katekismus 2005, #2349-2356.)
Lapsia pidetään Jumalan lahjana, jolla Jumala siunaa avioliittoa. Tästä syystä ehkäisyyn suhtaudutaan kielteisesti. (Humanae Vitae 2007.)
www.uskonnot.fi/uskonnot/vie...igionId=15

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 10:51

Silläkö ne kauheudet poistetaan? Ei todellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 12:29

joitakuita helpottaa tieto että asia on nyt päivänvalossa.