Kukahan se meni niin kauaksi kuin pippuri kasvaa??

Avainsanat: pippuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2010 - 09:06

Tulin takaisinkin. Kävin jokunen vuosi sitten Intiassa, ja siellä katseltiin kasvavia pippureita ja sanoivat että nyt ootte siellä missä pippuri kasvaa. Näinhän se oli

Lähteet:
Intia

Kysyjän kommentti

Omat kokemukset ovat kullanarvoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 13:56

Entinen mieheni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:10

minä kyllä kävin joskus kauan sitten .. hmm .. miettii oikke .. oiskos ollut espanjas, mut siel sit seisoskelin pippuripuun kuppeella naama mesingillä , kun isäntä kuvas ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:41

Muutamalle on tullut noin sanottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:55

Otin henkilökohtaisesti kuvia kasvavasta pippurista Teneriffalla kolmisen viikkoa sitten...joten lienen käynyt niin pitkällä kuin pippuri kasvaa ;-)

Lisätty: 20.03.2010 - 15:56

Enkä muuten ole annuliinin ex-mies. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:18

Jos sanot minulle"mene niin pitkälle kuin pippuri kasvaa", voin lähteä melkein mihin päin maailmaa
tahansa.Eurooppaan pippuri tuli Intiasta.
. Kasvatetaan trooppisessa Afrikassa, Thaimaa, Brasilia ja lukematon muu maa.
Kysyit kuitenkin kukahan meni niin kauaksi.
Kiva nähkä kuka se oli?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 17:24

minä ainakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 18:11

Kyllä toi munkki meni todella,,niin kuas kuin pippuri kasvaa..Kiva että käy välillä Suomessakin moikkaamassa meitä.... sitten taas menee missä pippurit kasvaa.
Että tevetuloa taas moikkaamaan..jos olis parempi kalatuuri...kuin viimekesänä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 18:47

Kaikki joiden on kehoitettu sinne menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 10:43

Arvoitukseksi jää, sillä ei ole näkynyt takaisin tulevaksi häntä joka sinne meni.