Ketkä Napsulaiset tunnustautuu karavaanareiksi autolla tai vaunua kiskoen ja kuulutteko minin yhsdistuykseen / seuraan

Lisätty: 20.03.2010 - 15:34

Sori ei mini vaan mihin.kirjoitusvirhe paholainen taas

Avainsanat: saimaan karavaanarit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 14:22

Toistaiseksi vain paikallinen SFC, mutta lisäksi olisi kerhoja: Golf-kerho, Koirakerho, Radioamateur Club, minua kiinnostaisi lähinnä VOP ja Rutusakki
Kerhot www.karavaanarit.fi/sf-carav...ta/kerhot/

VOP eli Vaunussa On Pyörät (liikkumista varten) - kerho
kokoaa ulkomaanmatkailusta kiinnostuneet. Kerhosta saa uutta matkailutietoa erityisesti keväällä ja alkukesästä. Kerho välittää tietoja lauttayhtiöiden tarjouksista, julkaisee VOPpari-kerholehteä ja järjestää vuosittain valtakunnalliset matkailutreffit. www.voppari.com/

Rutusakki on SF-Caravan ry:n kerho, jonka jäsenet harrastavat talven viettoa etelässä matkailuautossa tai -vaunussa. Tunnuslauseemme on "olla ja antaa muidenkin olla" Rutu-infoa espanja.org/taxonomy/term/787

Suomi on tullut kierrettyä aika tarkkaan muutamana kesänä vaunun kanssa. Mukavaa kierrellä lähiseutuja kun vaunu toimii siirrettävänä tukikohtana.
Asuntoauto on liian kallis/hankala pidettävä, mutta olen kaksi kertaa vuokrannut sellaisen kun on ollut tarvetta, onhan se mukava, mutta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 11:40

senverran olen harrastanut että lainannut nuoremman veljeni vaunua.
ja huristellut 2-koiraa mukana. ensin eivät koirat meinanneet ekakerralla uskaltautua sisään vaunuun yön ajaksi, olisivat halunneet mennä auton takaboxiin koiraosastolle.
piti aina etsiä yöpaikat niin etten joutunut peruuttamaan, en osaa peruuttaa kunnolla vaunun kanssa. ehkäpä senkin taidon opin vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 11:43

Karavaaniharrastus ei ole tällä hetkellä ajankohtainen. Mutta, mikäli pitäisi valita, asuntoauto olisi mieluisampi valinta.

Tässä samalla toivotellaan Timpalle hyviä karavaaniretkiä tulevana keväänä ja kesänä.

Ohessa myös tietoa SF-Caravan yhdistyksestä.

www.karavaanarit.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2010 - 11:53

Hep, mutta villinnä teitä vilistän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 12:07

Mollis mini oli eka autoni (huomioi, että olen vanha).... en oo kuulunu mihinkään autoiluun liittyvään yhdistykseen... ja koskaan en vanno, ettenkö liittyisi... niin hupsu olen kuitenskin, että ....
Todennäköisesti kysymys ei ees koskenut tätä vastausta, mutta mitäs siitä.
En ees tiedä mitä tuo minin yhsdistuykseen tarkoittaa, joten vastauskin on varmaan aikas läheltä peräää.... Rillumarei! Karjala jyrää!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:27

viittaa innoissaan ja tunnustautuu , et kuluu turun sfc, ja tuo pohjoismaiden autocaravanaareihin.. tuonne ensimmäiseen kuuluttu jo reilu 20v ja jälkimmäiseen vasta vajaa parisen vuotta ... ensin oli vokkeli gleinbussi , sit tuli mese ja sen jälkeen solifer eka ja vimppa vaunu , mut nyt on sit tuo transit yksiö , tupa-auto..ollaan oltu molempia siis vaunuilijoita sekä autoilujoita ja , kyl tuo auto jutska on se meitin jutska .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:28

En ole karavaanari, ei ole vaunua. Muuten kierrän suomen maata toisella moottori neuvolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 00:21

En ole karavaanari..kun ei ole peliä eikä vehkeitä..että voisi olla...olishan se ihan mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 19:35

karavaanari henkeen ja vereen vanhempien mukana kiersin suomea ristiin ja rastii v. 76------- ekan oman vaunun ostin v.88. 90-luvun lamassa olin muutaman vuoden ilman vaunua,mut nyt meillä on ihka uusi cabby 650+ vm.2010 kuulumme pirkanmaan yhdistykseen.