Martta aiheinen kysymys,mitä laitat tänään ruokaa?

Meillä syödään Sei soppaa.

Avainsanat: sopassa seitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 13:45

Liisukka, "sul on mun luonto", kaalilaatikkoo väsäämään tosin vasta huomen aamulla, njamm.... kalaruokii pitäis kyl enemmän tehä, onkohan se siin (niitten tekemättömyys), jot silloin melkis kaikkien ruokailijoitten pitäis melki olla jo pöydän ääres, tiiä sitten... ja kissaäiti tää sun ruokalajis; seisoppa, hih... täytyyp tehä ens viikonloppuna:)

Kysyjän kommentti

Kaalilaatikko kuuluu suosikkeihini.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 10:28

Laitan perunavuoan uuniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 10:35

Lauhelihasta murukastiketta. Normaalimausteiden lisäksi etikkakurkkua kuutioituna ja tomaatipyrettä. Muhennoksen kera. Ja hieman salaattia. Punaviiniä ruoan kanssa (J.P.Chenet).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2010 - 11:12

Riippuu sitä mitä avannosta nousee. Hätävarana on varattu savupalvisuikaleita joista sitten väsään jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 11:12

Syötiin kaurapuuroa ,mansikka soppaa ,maidon kera.Näkkäriä ja juustoo.Keitän perunoitta kun karjalan paisti valmiina .Salaattikin tehty. Kait pullaa leivon.Edelliset loppu tänään.Pakasteesta juuri otin sulamaan porkkana sämpylöitä.Sauna lämmitetään iltasemmalla ja sauna makkara on ostettu.Paljain jaloin sitten saunasta saunalenkki matka noin 5000m,ri'ä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 12:01

Eilen illalla tein perunalaatikkoa ja aamusella makaronilaatikkoa. Saap sit valita, ko nälkä tulloo, mitä häntä lämmittellööp.

Bongarilla tooosi pitkä saunalenkki, kun 5 km. Toivottavast emme saa lukkee lehest, et jollai on jalat palentunt. Kehottaisin laittamaa jalkaan töppöset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 12:27

Kaalilaatikon tein ja on muhimassa leivinuunissa...ja laitoin samalla kypsymään 2kg porsaan herkkupaistin..mitä voi syödä vaikka huommenna...ja leikkeleenä leivän päällä...kun saan ruuat pois uunista laitan riisipuuron vielä uuniin..kun kypsyy hyvin jälkilämmmössä....
Pitää hyödyntää leivinuuni,kun sen lämmittää..kun lämpö kestää pitkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 14:27

Pyöräytin pizzan. En ymmärrä, miksi sitä sanotaan roskaruoaksi. Yli puolet jauhoista grahamia, ripaus suolaa, hiivaa, vettä ja liraus ruokaöljyä. Täytteenä jauhelihaa, sipulia, paprikaa, ananasta ja - myönnetään - päällä juustoa.
Mutta jos olisin laittanut lihapullat: valkeata vehnäjauhoa, oivariinissa paistettu, ruskea kastike, niin sitä olisi pidetty ihan hyvänä kotiruokana, johon ei roskaruoka-epäily ulotu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:24

Riisi päivä tänään, jotain suikeleita kastikkeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:35

Spagettia ja jauhelihakastiketta, valmista on noin 5 minuutin päästä.
Voip olla jotta teen viel omatekoista pitsaa reilummin jota saa isäntä maanantaina täällä sitten syöpötellä kun mie käväsen tuolla tallinnan puolella reissaamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 18:16

Nakkisoppaa tein ja söin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 18:30

Laitoin meille kyljykset.Haudutin uunissa. Sitten tein juustokermaperunat.Tuoretta kurkkua sekä viinirypäleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 20:30

Vihanneskeittoa lihapullien kera.