Mitä merkittävää Amy Winehouse on juuri tehnyt, muistatko mistä hänet tunnetaan?

Avainsanat: amy winehouse

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 08:41

Amy Winehouse menetti täysin hermonsa, kun fani yritti kuvata laulajatähteä supermarketissa. Luultiin, että Amy Winehouse ryhdistäytyisi häidensä alla muuttaessaan Pohjois-Lontooseen, mutta toisin kävi.

Amy Winehouse oli saanut kerättyä kärryt täyteen tavaraa, kun suuri väkijoukko alkoi kerääntyä hänen ympärilleen. Kun Winehouse ei päässyt fanilaumastaan eroon, hän menetti hermonsa.

Miesfani, joka yritti napsia Winehousesta kuvia, sai laulajattaren vihat niskoilleen. Winehouse syöksähti kohti miestä ja peitti kameran linssin suutuksissaan, kertoo dailymail-sivusto.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 07:22

Back to Black.... Amy iskee minun musiikkisuontani. Hyvä artisti, jota huumeet yms. vievät alamäkeen. Valitettavasti. Minun tiedossani oleva uusin tempaus on, että hengailee exänsä kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2010 - 09:33

Se huumehörhö on tehnyt vaikka ja mitä, ja saa jatkossakin tehdä. En tiedä hänen viimeisiä kotkotuksiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 10:14

Tunnustanut olevansa bi-seksuaali, kännikala ja huumeiden orja.
Tuntee, että hiukset ovat hänellä liika asustetta, jokohan on kalju.
On hyvä, ettei ole menestystä missään, saa olla tavallinen kadun tallaaja.
Ei tarvi tehdä erikoistemppuja, huomataan muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 10:44

täällä ajankohtaiset uutiset Amystä:
www.contactmusic.com/news/am...ehouse/1-1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 13:17

Se taitaapi olla tuo hänen huumeidenkäyttönsä ja siitä johtuva sekoilunsa, mistä hänet tunnetaan.