Mitä kun selität jotakin asiaa..onkos kädet selityksessä mukana??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 20:01

Suu käy, kädet heiluu, hikeä pukkaa...
meniköhän selitys hukkaa..
kerran vielä huiskasen...
ja viime sanat kuiskasen..

Etenkin puhelimessa on hyvä elehtiä puhetoverille - minun mielestäni.

Kysyjän kommentti

Mukava loru..kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 13:52

Kyllä ne kädet otetaan mukaan, muulloinkin kuin kala valetta selitettäessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2010 - 14:48

Riippuu selityksestä ja siitä kenelle selittää. Joillekin on vain ihan pakko käyttää tehosteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 14:59

en kyl osaa puhua edes puhelimes etteikö mun kädet vatvois sinne sun tänne.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2010 - 15:57

En pahemmin selitä käsilläni. Voi olla, etten vaan itse ole sitä huomioinut. Pitäisi melkein kysyä toisilta, joiden kanssa keskustelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 15:58

Mukanahan ne touhuaa. Käytän käsiäni selitysteni apuna melkoisen paljon puhelias kun olen eikä pelkät sanat tunnu riitävän asioiden esittämiseen ymmärrettävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 16:47

Eipä juuri viittomakieltä tarvita kuten ulkomaalaiet. Suomalainen perusjuntti. ellei sitten tarvitse osoittaa jotain asiaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 16:50

Ei minulla kädet ehdi puheeseen tulla mukaan, suu käy niin nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 17:30

Kyllä ne mukana huitoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 19:12

Kyllä ne mukana ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 19:19

Ei puhettakaan, että kädet pysyisivät aloillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 20:30

Elekieli on maailman vähiten puhuttu ja eniten ymmärretty kieli.
Hei vaan kaikki ja kädet heilumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 21:18

Kyllä ne toisinaan heiluvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 02:22

Oikeastaan harvemmin. Olen ykis hermoheikki esiintymään ja käsillä huitominen ei näytä siinä vakuuttavalta.