Huomenta napsulaiset. Tässä tulee Vilma-kissan viimeinen tervehdys teille. Miauu, pysykää reippaina, kunnon napsulaisina.

Miauu myös kaikille napsukissoille ja kissaihmisille. Silittäkää ja hoivatkaa toisianne. Minä ajattelen teitä usein ja olen nyt onnellinen täällä kissojen taivaassa. Täällä on kaikki hyvin, ei ole puutetta mistään ja saa makoilla lämpöisellä uuninpankolla.

Lisätty: 18.03.2010 - 08:12

Vilma oli vähän sairaana ja se oli pakko lopettaa. Sen viime kesäisen "lomamatkan" jälkeen Vilma ei ollut täysin kunnossa, masussa oli jotain ylimääräistä ja se nukkui tosi paljon. Enemmän, kuin kissat yleensä. Ikävältä tuntuu ja tippa silmässä olen tässä siivoillut kissankarvoja pois yms. Elämä jatkuu ja Vilmalla on nyt parempi olla. Sille laitetaan kaunis hauta Onnelan taakse ruusutarhaan kunhan lumet sulavat pois.

Lisätty: 20.03.2010 - 14:52

Kiitos myötätunnosta ja lämpöiset halaukset teille kaikille.

Avainsanat: kissojen on vilma taivaassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.03.2010 - 10:12

Voi Vilma rassua. Piti vielä sairastua sen kovan kokemuksen jälkeen. Itkettää minuakin, kun kaikki kissat ovat niin rakkaita. Siellä jossakin on Vilmalla paljon kavereita. Ainakin Pete ja Napsu, joista olen itse joutunut luopumaan. Kiitokset Vilmalle, kun eleli meidän kanssamme tovin. Ja jaksamista itsellesi. Kaipaus on varmasti kova.

Kysyjän kommentti

Lämmin kiitos kaikille myötätunnosta ja voimahaleista. Vilman henki elää täällä ihan selvästi. Yöllä kuuluu miten se hyppää uunilta alas...ja hipsuttelee tuvassa. Vilma elää siis muistoissamme vahvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 08:12

EIII EII....voi surku ..mikä ihme vilmakissalle tuli... otan osaa tippasilmässä....voi hyvin sinä meitin napsu lemmikkimme .... :(

Lisätty: 18.03.2010 - 08:17

sinne ruusujen kupeeseen kaunis koviakin kokenut vilma kuuluukin jaksamisia sinulle, muista ,et me olemme hengessä mukana...voima halit sinulle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 08:13

Voi hyvänen aika , mikä hänelle tuli ? , minulla kyynel tuli silmään, minulla on 2 noita katteja ja olen joutunut elämäni aikana päästämään 4 kissaa sinne kisujen taivaaseen ja itkenyt paljon kun kaipaus jäi. VOIMAA SINULLE PALJON.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 08:19

=( ISO hali ja rutistus sinulle. Kyynel tuli silmään myös täällä. Kokemuksesta tiedän, että sattuu ja kovin, mutta tieto siitä että kissulla nyt hyvä olla lohduttaa kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 08:31

Luopumisen tuska on sairauksista vaikeimpia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 08:44

Voimia sinulle Marjaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 09:41

Onhan sinulla cielä jälleennäkemiset toivo, paljon kiistelty kysymys onko taivaassa eläimiä.
Mutta uskoisin niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 09:55

Otan osaa suruusi. Itselläni on kaksi keski-ikäistä kissaa ja kaksi muuta istuu jo pilven laidalla. Uskon, että Vilmalla on nyt kaikki hyvin ja se on jo kirmailemassa muiden enkelikissojen kanssa. Aurinkoa kevääseesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2010 - 09:55

Olen tosi pahoillani että noin pääsi tapahtumaan. Sinulle on varmasti raskasta kun menetit rakkaan Vilman. Muistele teidän upeita yhteisiä aikojanne ja lohduttaudu sillä että Vilma heiluttelee häntäänsä sinulle sieltä kissojen taivaasta. Voimia sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 10:37

Voi voi itkettää kun luin sinun kissasi kuolemasta.Toivon että jaksat silti rakkaan lemmikkisi menetyksen johdosta.Tiedän mitä se on minulla täällä 2 kissaa joita hoivaan ja silittelen tuntuu pahalta kun täytyy niistä joskus luopua.Kyllä ne vaan niin rakkaita ovat. Vaikka suru on kova niin koita jaksaa senkin keskellä.Kaikilla on aikansa, mutta onneksi on ne hyvät muistot lemmikistäsi. Tyttöni itki monesti hamsteriaan kun se joulukuussa kuoli.Nyt sit tilalla hänellä on 2 pitkäkarvaista marsua, ja rakastaa niitä tosi paljon. Mutta tietää nyt et eläimet ovat myös sellaisia et sairastuvat ja kuolevat pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 10:50

Kyynel vierähtää silmään, kun tulee oman ekan kissan poismeno mieleen ja ikävä :-(
Mutta siellä hyvässä paikassa meidän kaikki, ihanat kisumme on yhdessä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 11:28

surullista luopua perheenjäsenestä.
sinulle jaksamista eteenpäin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 13:06

Voi kun tuli itku,kun Vilma on jättänyt meidät. Oli aina niin,reippaana napsussa mukana..Kova kohtalo Vilmalla..ensin oli silloin karkuteillä...ja palasi kotia ja olitte kumpikin onnen kukkuloilla...sitten iski sairaus joka vei voimat,ja loppu tuli...ja niin ootimme ,että olisi niitä pentuja vielä saanut.. Voimia sinulle Mariaana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 14:43

On se kurjaa luopua mutta eihän sille mitään voi.Monta kissaa on lähtenyt minultakin paremmille hiirestysmaille ja ne säilyy muistoissa.Pahalta tuntuu tyttären Jasser kollinkin vanheneminen vaikka onkin vasta 14v.Tai ei se vanheneminen mutta lopullinen ero...Ei sitä ymmärrä kuin kokenut kissaihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 14:59

Voimahaleja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 17:02

Minäkin olen joskus menettänyt kissani ja tiedän sen ikävän.....voimahali sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 17:06

Kaikilla meillä on aikansa ja Vilman aika koitti nyt. On kokemusta pentukisujen ja aikuisten menehtymisestä. Otan osaa Rakkaan Napsu Vilman poismenosta. Aiotko hankkia Vilmalle seuraajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 19:56

Voi miten surullista. Onneksi sinulla Mariaana on varmasti paljon kauniita muistoja Vilmasta. Voimia suruusi, lemmikin poismeno on aina iso asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 21:34

Voimia sinulle Marjaana, voi miten surullista melkein itkettää. Matkakuvistasi näin Onnelan, se on kaunis paikka. Vilman on siellä hyvä olla, sen aikaa kun lähtee kohti taivasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 16:41

Eläimillä on taivas. Ihan samalla tavalla kuin meillä ihmisilläkin.Siellä kauniin pilven reunalla kissasi kehrää sinulle lohdutuksen lankaa.