Mikähän on Pietarissa matkailevan "urbaanimiehen" aamiainen??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 08:22

'Burana 400', jos illalla oli 'Irina 200'

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 21:43

Jos noudattaa paikallista perinnettä niin paistinperunat ja hapankaali.
Urbaani voi syödä tietyy myös Englantilasita munat ja pekoni osastoa maitokahveen kera.
Saksalalalisittain sitten sämpylät ja hillot vahvan mustan kahveenkera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:49

aamiainen ruohikolla, vodkaa ja hunajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:57

Maltaasta tehty ohut keitto, olueksi mainitaan myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 22:26

Raaka vodka yhdellä kulauksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 22:37

Eiköhän se ole kirkas ryyppy..että vatsasta pöpöt kuolee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 07:29

läskisiivut ,hapankaali jeltsiiniä mojova kulaus....en kyl tiedä, mut arvaan vainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 09:18

Mitä nyt svetlana sattuu kellekin tarjoamaan, en tiedä sen tarkemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 12:19

Tuskin Irinaa enää parilla satkulla saa Pietarissa. On sen verran tyyris kaupunki. Eikä Burana siihen kirvelyyn mitään auta.

Mikäli tämä urbaanihemmo majoittuu normihotellissa, on tarjolla yleensä aamupala noutopöydästä puuroineen ja muine lisukkeineen ja zakuskoineen. Mikäli Relat on jäänyt kotiin, on hyvä ottaa 50 g taudinestoon. Heikkohermoisemmalle ehkä 100 g on sopivampi. Lääkitystä ei noutopöydästä saa.