Käytätkö työssäsi ID-korttia mennen tullen tai kokopäiväisesti? Onneksi riittää m&t,sitä teatteria ei kestäis kokoaikaisesti.

Avainsanat: id-kortin käyttö työaikana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 15:49

Onnekseni tuo pomoni vielä pärstästäni tunnistaa minut, joten en ole tarvinnut sellaista hommata - jaa mutta mitenkäs käykään nyt kun muistutan enemmän sitä Hirvoskaa...

Kysyjän kommentti

Jeps jokainen kait muistuttaa jotakin,mulla lähinnä taiteilija Outi Heiskanen, kuva ID-ssä ja peilissä :-O.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 13:08

ID-kortin käyttö tuo mieleen toivottomia ajatuksia työelämästä. Onneksi eivät käyttäneet palkanmaksun perusteena. Olen pyrkinyt unohtamaan ID-kortit ja muut työelämään liittyvät asiat, mutta joku niistä aina muistuttaa. Jos joskus mieleen juolahtaa, niin nopesti myös lähtee.
Siitä huolimatta. Muistakaahan olla ahkeria arkisten aherrusten parissa!!!

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 15:08

ID-kortti, en käytä ei eläkeläisenä tarvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 15:52

Ei ole koskaan ollutkaan.narrasin ylliopistolla oli käytössä tulo, meno ja miksi ulos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 16:22

kyllä on jos jonkunlaista id korttia välillä kaulassa. iso firma ja varsinkin asiakkaat vaativat tunnisteen. ilman sellaista saa itkeä turhaan ovella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 22:38

Ei ID-korttia, mutta kulkuavain on pakollinen.