Katsotteko koskaan telvisiosta Tohtori Tapani Kimikisen ohjelmaa? Minä katson siinä on suora puheinen lääkäri.Olispa sellaisia

Lääkäreitä enempi.Hyvä huumori sillä lääkärillä on.Itse tykkään katsoa hänen ohjelmaa,ja saa myös hyviä neuvoja sairauksiin.

Avainsanat: ^tohtori tapani kiminkinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 10:10

Tässä linkissä vastauksia.

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/29178

Lisätty: 17.03.2010 - 10:25

Siinä mallia muille lääkäreille. Ei tarvita valkoista takkia ja taskua täyteen kyniä, eikä arvoa osoittavaa laattaa rintapieleen. Tuollaista valkoista merkkiotusta lapsetkin jo pelkäävät. Puhe tulee kansankielellä, eikä millään ymmärtämättömällä kirjainyhdistelmällä. Mies paikallaan.

Kysyjän kommentti

KIITOS sinulle parhaasta vastauksesta.Olen kuitenkin sitä mieltä että on kuitenkin hyvä lääkäri,koska niitä ei ole kovin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.03.2010 - 10:17

Olen joskus nähnyt jakson pari. Suora ja rehti on mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:19

Vastattu: 10.03.2010 - 08:57
Ja minä lähes vihastunut! Olisi outo tilanne kun lääkärille mennessäni tri tokaisisi: istu perseelles! Taitaisin kääntyä tulosuuntaan. No... tuo ohjelmahan on näyteltyä, ei kait Kiminkinenkään oikeassa elämässä noin voi käyttäytyä. Mikä lienee tausta sille että lääkärissäkäynnistäkin on tarve tehdä pelleilyä ja etenkin nyt kun kaikenmaailman valelääkäreitä ja valehoitajia paljastuu.

Lisätty: 17.03.2010 - 10:23

Ai sinäkin. Olen jo pitkään haikaillut hänen peräänsä. On mies joka tietää asiansa ja välittää todellakin potilaistaan. Moniko tohtori viitsii vapaa-ajallaan poiketa katsomassa miten muorin kihti voi?

Kysyjän kommentti
Otin ekan ,kaikki hyviä vastauksia.

Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

pappa4
Vastattu: 09.03.2010 - 14:20
Siinä mallia muille lääkäreille. Ei tarvita valkoista takkia ja taskua täyteen kyniä, eikä arvoa osoittavaa laattaa rintapieleen. Tuollaista valkoista merkkiotusta lapsetkin jo pelkäävät. Puhe tulee kansankielellä, eikä millään ymmärtämättömällä kirjainyhdistelmällä. Mies paikallaan.

Ilmoita asiaton vastaus

maarit3
Vastattu: 09.03.2010 - 14:25
Minäkin pidän hänestä, on niin rento mies ja posiitiivinen.

Ilmoita asiaton vastaus

liisukka
Vastattu: 09.03.2010 - 14:27
Kyllä taitaa suurin osa porukasta..olla ihastunnu Kiminkiseen..On niin lepsu mukava lääkäri..ja sitä huumoria riittää..mitä on ilo katsella ja kuunella.

Ilmoita asiaton vastaus

hellnuk
Vastattu: 09.03.2010 - 15:12
Potilaiden on varmaan helppo puhua asioistaan. Mutta varmaan jokin rajakin pitää pitää tämän lekurin, ja pitääkin sellaisen.

Ilmoita asiaton vastaus

sirkkaliisa
Vastattu: 09.03.2010 - 15:38
Minä olin niin rohkea rokansyöjä ja kysyin häneltä erästä asiaa netin kautta, ja todella sain vastauksen paluupostissa. Onhan sitä kait vähän stemmattu TV.tä varten.
Kiva ko olis lekuri niin vapaa, vai olisiko sittenkään.

Ilmoita asiaton vastaus

annuliini
Vastattu: 09.03.2010 - 15:39
hyvä ja leippoisa lääkäri tuntuu olevan. vahinko ettei, ole meillä päin lääkärinä.minäkin olen ihastunut häneen.potilaat ovat varmaan häneen tyytyväisiä ja hänen kanssaan voi varmaan puhua aroistakin asioista.

Ilmoita asiaton vastaus

palisanteri
Vastattu: 09.03.2010 - 15:40
onko ihastuminen joku maaliskuinen kevätilmiö..........
ihastumiskysymyksiä oikein satelee.
varmaan mies paikallaan tämä tohtori,
mutta en ole seurannut hänen ohjelmiaan.

Ilmoita asiaton vastaus

Mariaana
Vastattu: 09.03.2010 - 16:17
Poikkeuksellinen tohtori. Huumorintajuinen, empaattinen ja puhuu ymmärrettävää kansankieltä. Olisipa tuollaisia enemmänkin, mutta en ole ihastunut häneen. Miehenä ei ole minun tyyppiäni.

Ilmoita asiaton vastaus

Tuutikki100
Vastattu: 09.03.2010 - 17:40
Kannattaa lukea hänen kirjoittamansa kirjat. Niissä on paljon sekä käytännön tietoa selevällä suomella kirjoitettuna että aiheita ajatteluun. Vaan siitä en tykkää, kun telkkarissa kiroilee niin paljon.

Ilmoita asiaton vastaus

Timppa
Vastattu: 09.03.2010 - 19:23
Kävin Lappeenrassa n. 700:n muun kanssa kuuntelemassa häntä ja oli yksi parhaita luentoja mitä olen koskaan kuullut (luento ehkä väärä sana) 2 tuntia lipsahti huomaamatta.

Ilmoita asiaton vastaus

pipsa10
Vastattu: 09.03.2010 - 20:34
On varmasti tykätty henkilö kansan keskuudessa. Mitä sit sanonoot ammattitoverit.
Kansanlääkäreitä pitää olla ja toisaalta on hyvä, että kansakin näkee, et voi sitä puhuu kansankielellä vaik ois vähä korkeemman koulutuksen saanu, ku tavan tallaajat. Eikä asioita tartte kaunistella....

En ole ihastunut, mutta arvostan työtään kansalaisten keskuudessa - kansalaisten kielellä.

Ilmoita asiaton vastaus

ramona
Vastattu: 09.03.2010 - 20:38
Aivan ihana persoona.Siinä on mies oikealla alalla.

Ilmoita asiaton vastaus

kissanainen
Vastattu: 10.03.2010 - 00:14
Tykkään tyypistä, ja tuntuu tykkäävän moni muukin. Olisipa tuollaisia lääkäreitä enemmän.

Ilmoita asiaton vastaus

munkki
Vastattu: 10.03.2010 - 04:16
en pidä tyypistä,liekö joku valelääkäri,ehkä joku markkina pelle
Lisää tietoja vastaukseesi

Ahmat12
Vastattu: 10.03.2010 - 08:57
Ja minä lähes vihastunut! Olisi outo tilanne kun lääkärille mennessäni tri tokaisisi: istu perseelles! Taitaisin kääntyä tulosuuntaan. No... tuo ohjelmahan on näyteltyä, ei kait Kiminkinenkään oikeassa elämässä noin voi käyttäytyä. Mikä lienee tausta sille että lääkärissäkäynnistäkin on tarve tehdä pelleilyä ja etenkin nyt kun kaikenmaailman valelääkäreitä ja valehoitajia paljastuu.

Ilmoita asiaton vastaus

Vastaukset?
Napsun Vastaukset-palstalla voit esittää kysymyksiä mistä tahansa aiheesta. Lue lisää...
Kategoriat
Autot ja liikenne
Eläimet ja lemmikit
Kauneus ja terveys
Koti ja puutarha
Liikunta ja urheilu
Matkailu
Opiskelu ja tieto
Pelit ja harrastukset
Perhe ja ihmissuhteet
Politiikka ja yhteiskunta
Raskaus ja vanhemmuus
Ruoka ja juoma
Taide ja kulttuuri
Talous
Tiede ja matematiikka
Tietokoneet ja Internet
Ura ja työllisyys
Uutiset ja ajankohtaisuus
Viihde ja musiikki
Viihde-elektroniikka
Sponsorit

Tietoja Napsusta | P

Lisätty: 17.03.2010 - 12:34

ciby onhan siellä kaikki muutkin vastaukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2010 - 10:23

Äskettäin hänestä oli puhetta. Sanonkin edelleen että siinä on lämminsydäminen ja todellakin potilaistaan huolehtiva asiansa osaava tohtori. Ei taida olla väärennetyillä papereilla virassaan.
En katso, mutta olen joskus katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 11:03

Taitava ja pätevä lääkäri. Mutta jokainen, joka tietää mitä työskentely terveyskeskuksessa on, älyää että osa ohjelmasta on näyteltyä. Todellisuudessa ei terveyskeskuslääkäri ajele pitkin kyliä kortisonipiikkejä jakelemassa ja mummoja moikkaamassa.

Kiminkinen tekee tunnetuksi kotiseutuaan ja on sielultaan kansanvalistaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 11:15

Ehdottomasti mies paikallaan. vahinko että tuonlaisia on vaan yksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 12:09

MUNKKI , kun lainaat jonkun kirjoitusta , kuten nyt AHMAT12 , niin ois kivaa , et mainitsen sen jo heti alussa , jot ei anna sellaista , kuvaa jotta itsen oisit sen kirjoittanut ...niin ja kiminkinen on hyvä jätkä...

Lisätty: 17.03.2010 - 15:08

MUNKKI on siin.. joo luin kyl, mut siitä sai vaan sen käsityksen , kun se oli ekana , oisit laitanut oman mielipiteesi ekaks ja nuo muut .sit vasta .. ..no sori olen hieman nipo tänään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 17:37

Vaikka ohjelmassa olisikin näyttelemisen makua, uskon että tohtori Kiminkinen ON sympaattinen ja asiansa osava "immeinen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:01

Suorapuheinen lääkäri mutta jos kaikki lääkärit huitelisivat päivät pitkät ympäri kyliä kuten hän niin sittenpä ne jonot vasta pitkiä terveyskeskuksissa olisivatkin. Joskus olen ihmetellyt, kun hän jossain pihakeinussa tuikkaa kipupiikin toisen olkapäähän ilman, että ensin desifioi ihoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 21:18

Suorapuheinen ja tykätty lääkäri.

Onko sillä lopuksi mitään merkitystä, vaikka kysymme vahingossa kysymyksen uudelleen? Voin kertoa het kättelyssä, jos minulla moka sattuu käymään, niin en todellakaan muista että olisin sen teille jo aiemmin esittänyt.

Ei kannata pienestä hernettä vetää nenään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 22:12

Kyllä on ihana katsella Kiminkistä,on niin huumorintajuinen ihana persoona...Voi kun olisi enemmän samanlaisia lääkäreitä..olisi ilo käydä vastaanotolla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 15:07

Olen edelleen sitä samaa mieltä mitä olin jo aiemmin. Mutta tuohan on eräänlainen näytelmä jota esitetään, sanavarastostaan en tiedä, kiroileeko vastaanotolla oikeissa tilanteissa. Lääkäri ei ole mielestäni helppoheikin duunissa koskaan. Täällä meidän kylässä ei tuollainen meno menestyisi, tulisi valituksia mutta Savossa voi maaseudulla olla ihan ok.