Uskotko kummituksiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 14:51

En oikein osaa sanoa. Luulen nähneeni isoäitini haamun muutamia vuosia sitten. Olimme lapsuudenkodissamme vierailulla, heräsin yhtäkkiä, käännyin ja sängyn vieressä seisoi selvästi isoäitini muotoinen, utuinen hahmo katsomassa minua. Käännyin ja katsoin uudestaan, sängyn vieressä ei ollut enää mitään. Mitä oikeasti näin, en tiedä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 14:51

Tottahan toki minä uskon. Jotkin kummituksista ovat näköjään saaneet maallisenkin olemuksen. Niitä näkyy kun tuolla kaupungilla kävelee ja katselee ympärilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:55

mä kyl uskon kaikkeen yliluonnolliseen, mut noi maahiset ovat ne jutut jotka ovat lähinnä sydäntäni...ne ovat hauskoi veikkoi ..keksivät yhtä suin toista... tavarat katoo hups vaan ja sit yks kaks ovat siinä missä kuuluukin...jollain voi olla tällekin joku selitys , mut minulle ne ovat nuo maahiset ...;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 15:09

Enpä osaa uskoa. Mutta kyllä tiedän toisten puhuvan kokemuksista. En osaa pelätäkkään .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 15:34

Tottakai. niitähän on ollut maailman sivu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 15:43

Uskon ja lujasti, asuimme mieheni ja lapseni kanssa eräässä puutalossa ja sieltä vintiltä kuului
yöllä aivan selvät askeleet, mentiin katsomaan, mutta ei me nähty mitään.
Ne askeleet tuli tutuiksi ilmiöiksi. Emme keksineet sille pätevää selitystä.
Hui hui selkäpiitä karmii

Lisätty: 26.03.2010 - 20:18

En ymmärrä mitä tähän pitäisi lisätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 15:45

Tottahan toki, meilläkin kävi kesällä joku kummajainen. Kotonani kuultiin myös useamman ihmisen erikseen kuulemana erikoisia askeleita ja ääniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 16:22

Tottakai kumituksia on mmssa kotikummituksia samalla lailla kuin kotitonttuja.Ne piilottelee tavaroita ja tuo esiin yllättäen,ne tekevät kiusaa sulle kaiken aikaa,ainakin mun kotikummitus riivaa suorastaan.Kun se on nätisti,tulemme oikein hyvin juttuun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 16:29

Tietenkin uskon. Minulle ne ovat lähinnä enkelihahmoisia ja joskus vain voimakasta tunnetta jonkun näkymättömän läsnäolosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 19:50

Muutama outo asia on elämän varrella kerennyt tapahtua, mutta en minä uskalla ruveta haamuihin uskomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 21:30

Olen niin maallinen ihminen,et kummitukset karttaa minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 22:34

Lapsena uskoin..että kummituksia on olemassa...en ole kyllä ikinä nähnyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 02:40

Jonkinlaisiin henkiolentoihin uskon. Kuolleisiin ihmisiin, jotka eivät ole syystä tai toisesta siirtyneet tuonpuoleiseen. Tähän mennessä minulla ei ole kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 08:30

En niinkään kummituksiin, vaan kuolleiden ihmisten henkiin.
Minulla ainakin pari isovanhempaa kävi luonani kuolemansa jälkeen. Toinen oikeastaan juuri ennen kuolemaa. Joskus kuolevat käyvät myös koputtelemassa seinään muutama viikko ennen kuolemaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 08:39

En usko haamut ja kummitukset karttavat minua,koska en usko niihin:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 08:50

En usko, olen realisti.Nekään eivät taida uskoa minuun kun eivät näyttäydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 10:33

ehkäpä. mutta etiäisiä ainakin on - usein nähnyt.