Miten haluaisít elämäsi ehtoon päättää?

Avainsanat: elämän ehtoo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 07:59

Monellakin mukavalla tavalla, mutta sanotaan nyt vaikka, että tilanteeseen jossa tunnen suurta onnea ja tyytyväisyyttä, kun vuoteeni vierellä on ihminen jota olen aidosti rakastanut.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Rakkaita ihmisiä minäkin haluaisin lähtökomiteaan. Toivoen että saisi vielä ne viimeiset sanomatta jääneet sanat sanoa heille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 04:38

kivuitta,mutta aika näyttää,kirjoitan sitten napsuun miten meni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 06:39

Minä sen rauhalliseen uneen omassa sängyssäni haluaisin päättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:34

ilman suurempia kipuja , hymyissä suin, niinkuin äitinikin lähti hymyillen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:36

Ei ainakaan itsemurhan kautta, jos tämä järki pysyy.
Haluaisin nukkuessani lähteä täältä, mutta jos lähden pitkäsiken sairauden uuvuttamana,
niin jonkun lapseni läsnäollessa ja soittaessa minulle mielimuusiikkiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:04

En ainakaan kenenkään taakkana.Jos olisin kauhean sairas haluaisin että minut hoidettaisiin jossain muualla kuin toisten kiusana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:10

Omassa vuoteessani rakkaitteni läsnäollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:14

Haluaisin päättyvän rauhalliseen uneen. Sulkea silmät täällä ja herätä jossain muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 10:00

Nukkumalla vaan pois tietämättäni. Sillä ei ole väliä missä se tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:15

jospa omaan sänkyyn sais nukahtaa. ja vielä kroppa toimisi ilman turhaa vaipparuljanssia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:46

Omaan sänkyyn ja rauhalliseen uneen, ilman kipuja ja tuskia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 15:03

Sais ensinnäkin ellää kivuita koko elämän.Kolotutsia ja särkyjä.Toiveeni olisi että itse laitan itseni yöpuulle,omaan sänkyyni .Vaikka nykyisessä kodissa jossa olen asunut 40v.tta.Tutuissa maisemissa.Ennen nukkumaan menoa jutustelisin ihan läheisteni kanssa, kaikkia kivoja asioita menneistä ja tulevista.Menisin normaalisti omaan sänkyyn ja nukahtamisen jälkeen aamulla en enää heräisi.Minusta kauniimmin ei täältä lähteä vois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 19:09

Nopeasti ilman kipuja ja tuottamatta liikaa surua ja vaivaa läheisilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 22:51

Nukkuisi kauniisti ilman tuskia...ja että omaisten ei tarvisi kärsiä..sairauksien takia..