Pitääkö tämä sanonta paikkansa "Liian kiltti ei kannata olla".

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 09:09

Kyllä pitää paikkaansa.Jos on liian kiltti niin voi joskus haitata elämistä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 01:40

Ainakin omalla kohdallani on pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 06:54

Pitää se .Nimimerkki kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:08

Kyllä asia niin taitaa olla. Liian kiltistä tulee nopeasti hyväksikäytettävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:54

joo olen samaa mieltä ja itsekkin katunut , kun olen ollut liian kiltti ja sit on suorastaan meikkää höynäytetty ... ei euroissa , mutta kuitenkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:57

Kyllä se pitää, monet kerrat vasta huomaa jälkeen päin mitä olisi voinut tehdä.
Kiltteys toista kohtaan ei ole sama kuin hyvä käytös. Pitäähän sitä uskalta oma
mileipide tuoda esiin. vaikka se vaikeaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:03

Kyllä pitää paikansa sekä yksityiselämässä että koulussa ja työpaikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:37

Ei liian kiltti; rajat täytyy laittaa, muuten menee överiksi. Mummuni sanoo aina, ettei pidä päästää ketään nokan alle sadetta pitämään. Toisten huomioon ottaminen ja arvon antaminen sen sijaan on hyvä juttu, joka poikii aitoa myöteisyyttä arkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:45

Liian kiltti ei kannattaisi olla,mutta minä omaan säälivän luonteen,eikä sille mitään voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 10:09

Pitää paikkansa, ja minulla on siitä kokemusta rankasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:35

Pitää edelleen paikkansa,luonnetta on karaistava,muuten helposti käytetään "kiltteyttä" hyväksi.Pitää vaatia vastapalvelustakin itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:54

Kyllä pitää minun kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 23:04

Kyllä pitää paikkansa..on liian kiltti,kun on pitkä pinna..eikä hermostu..vaikka olisi joskus syytä räjähtää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 08:36

Pitää paikkansa. Siinä voi polttaa itsensä loppuun huomaamattaan.