Oletko tehnyt koskaan täydellistä muodonmuutosta, tai käyttänyt stailistia?

Avainsanat: muodonmuutos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 01:40

Nuorena likkana leikkuutin pitkät hiukseni ja otin samalla permanentin. Muistan kun istuin sen jälkeen linja-autoaseman pihan kivetyksen reunalla ja itkin sitä mitä olin mennytkään tekemään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 08:59

Enpä ole, olen harkinnut peruukin käyttöä, olen sen jo ostanutkin, mutta kun kesällä tarvitsen
lipallisen lakin, niin ei se oikein taida siihen sopia ja kuumakin se varmaan olisi.
Oli heräte ostos Tallinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:43

Eipä ole tullut tehtyä tai käytettyä stailistia. Oma tyyli on aina jotenkin löytynyt ja muuttunut itsestään vuosien myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:55

Kampauksen malli on muuttunut moneenkertaan vuosienvarrella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 10:12

En ole tehnyt. Mitä nyt hiusten väri ja pituus on vaihdellut. Muuten tyyli on oman maun mukainen eikä kenenkään sanelema.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:59

Olisis kiva käydä stylistin luona,mitä muuttais tms.Jotain neuvoja kyselin kerran tutulta kosmetologilta,mutta kait laiskana sanoi vain,että jatka noin,ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:59

En ole harkinnut muodonmuotosta, ei ole varaa stailistiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:49

Hiuksillani olen tehnyt monia muodonmuutoksia.
Jotkut vois kyllä sijoittaa sinne mappi ööhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 23:07

Nuorempana tein hiuksiin aika suuria muodonmuutoksia..Nykyään ei enään niin suuria muutoksia..vaikka haluaa jotakin vaihtelua hiuksiin..