Vieläkö sinulla on tallella lapsuudesta jokin tärkeä esine, lelu tai joku muu minkä olet silloin saanut?

Avainsanat: lapsuus esine lelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 10:24

Guttaperkkanukke minulla on. Sillä on vihreät vaatteet. On vuosien saatossa hajonnut sieltä sun täältä, mutta tallessa kuitenkin. Sillä on ikää noin 60 vuotta.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Itselläni ollut luultavasti samanlainen nukke, mutta aika on sen vienyt mennessään. Harmittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 01:44

Meidän kotona olleita huonekaluja mulla on. Leluina mulla oli veljeni vanhat autot ja ne ovat nykyään veljieni lapsilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 02:41

Sain lapsena aapisen joululahjaksi. Ja tämä on vielä tallessa, ja edelleen lapseni tärkein aarre.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:12

Oli ei ole enään. lasinen juomakuppi, olin saanut sen enoltani ja kummiltani sodan syttyessä.
Ennoni jäi sotareisulle mutta kuppi kulki mukanani vuoteen 1974, sitten sen pudotin ja en ole
surustani vielä päässyt, oli ainut muisto minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:14

Ei ole yhtään jäänyt muistoksi.Nyt olen välillä muistellut et oils ollut kiva jättää jokin lelu lapsuudesta muistoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:54

Andersenin satukirja. Luin tätä kirjaa lapsena paljon, kävin lukemassa myös joskus kavereilleni, jotka olivat sairaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:05

Löysin ikioman virsikirjan,kun purettiin äitini kotia hänen muuttaessaan palvelukotiin.Olin saanut tämän virsikirjan ollessani seurakunnan tyttökerhossa,olin sillon 12 vuotias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 20:39

Isännän ja allek. nallet istuvat sulassa sovussa vierashuoneen kirjahyllyn päällä. Isännän nalle on tsekkiläinen aito 50-60 luvun olento ja omani on musta, puhki halattu ei niin "rotu nalle" kun kaverinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 23:15

On kiiltokuvia mitä sisareni lähetti aikanaan Ruotsista..kun olin pieni.. sisko asui silloin Ruotsissa. Tuli aina ihania paketteja minulle..