Muistatko vielä, mikä oli sinulle kaikkein rakkain lapsuudenlelu?

Avainsanat: lapsuudenlelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 01:20

Minulla oli hyvin vähän leluja. Mutta yli kaiken meni nukke jonka sain n. kymmenen vuotiaana. Muistan sen siksi - sekä myös ihmiset joilta sen sain - että se oli ensimmäinen nukkeni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 06:42

Minä 5 vuotiaana sain posliinisen kahviserviisin ja on vieläkin suurin osa niistä tallella , ja sain rakkaan Mollamaijan myös ja ulos vesisateeseen sen jätin ja sahanpurua oli sisukset ja sen jälkeen oli entinen nukke ja minulla kova parku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:07

Minäkin muistan nuken jonka sain jo vähän isompana tyttönä ja osasin tehdä sille vaatteita. Nuken nimi on Kristiina, enkelikiharat ja sulkeutuvat silmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:16

sellainen iso nalle , joka oli paljon isompi kuin minä , mut kun kasvoin ja olin ekaluokalla oltiin saman kokoisia ... se oli niin rakas , et loppujen lopuksi siitä pakeni sahanpurutkin ja nallukka alkoi kuihtumaan , jolloin se oli pakko heittää pois , mutta vieläkin on tilaa sydämmessäin sille nallukalle ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 10:25

En muista muita lelujani, kuin nuken joka on vieläkin tallessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:11

Keltainen pyörillä kulkeva ankka ,jossa olivat punaiset pyörät. tallella on kesämökin aitassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:20

Kyllä se oli nukke,jonka nimi oli Anna-Kaarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 23:17

Se oli sellainen räsynukke..millä oli oikea pää..ja silmät meni kiinne..oli minun aarre..