Luetko vielä Aku Ankkoja?

Avainsanat: aku ankka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 16:15

Vanhoja Carl Barkseja kyllä, kiitos!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 01:13

Tuo on yksi niistä asioista jotka kielivät minun tulleen vanhaksi. Pakko myöntää etten enää lue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 07:04

En lue.Ei tästä montaa vuotta ole ,kun lainasin Aku-Ankan taskukirjoja vielä kirjastosta.Eli vanhaks oon tullu Idan lailla minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:45

Luen aina silloin tällöin. Noita taskukirjoja on kerääntynyt paljon. Niitähän voi lukea udelleen ja uudelleen. Harmiton ja hauska.
Taitaa olla pornolehti, kun ankat ja monet muut juoksentelevat ilman housuja. Vai onko niin??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:21

Murre-Akuja luen; hyllyssäni olevia uudelleen ja uudelleen. ja kun näen sellaisen, jota minulla ei vielä ole, ostan heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:24

En lue, mutta lapsrnlapselleni olen tilannut. En lue mitään sarjiksia.
On sen verran sivistyksessä aukkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 10:37

En lue Aku Ankkaa. Viimeksi olen lukenut niitä kun poikani oli lapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:58

Aku-Ankka sarjakuvan luen sunnuntain lehdestä sarjakuvana,en muuten lue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:18

En lue nykyään mitään sarjakuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 15:54

Ehdottomasti aina kun saan lehden käteeni