Saatko rupsahtaa rauhassa?

Avainsanat: rupsahdus rauha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 08:12

Normaali luonnonilmiö jolle ei vaan voi mitään. Joskus kuulee hieman piikittelyä ja eihän se mukavalle tunnu, mutta kaikkihan me lopulta rupsahdamme. Kannattaisi itsekenenkin varoa sanomisiaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Itse me itsestämme olemme vastuussa ja vaalimme oikeuksiamme.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 02:28

Saan rupsahtaa rauhassa, mutta yritän pitää siitä huolen ettei pahasti pääse käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:11

Jep, mutta parhaani yritän pysyäkseni hyvässä kunnossa. Kauneus ei katso ikää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:17

aivan varmasti aion tehdä niin. jos jotakuta häiritsee -hus pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 10:26

Tutkittua tietoa. Vai onko (Rinssetonin yliopisto Ameriikassa)?

Kun tyttölapsi syntyy istutetaan häneen sata "enkeliä".
Kun poikalapsi syntyy istutetaan häneenn sata "pikku pirua".
Kasvaessan tapahtuu niin, että kerran vuodessa yksi "enkeli ja pikku piru" vaihtavat paikkaa.
Lopputulos on näkyvissä 50-vuoden jälkeen.
Vanhemmat "rupsahtaneet" ja kiukkuiset naishenkilöt.
Harmaatukkaiset Charmikkaat herrasmiehet.

Lisätty: 16.03.2010 - 10:26

Leikki sikansa saakoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 10:52

Kuka sitä olisi estämässä. Saan rupsahtaa rauhassa, ja rupsahdankin. Ei tällä iällä enää nuorru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:40

Ikä tekee tehtävänsä ja maan vetovoimakin avitttaa,
mutta kapinahenkeä ei tapa prkle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:15

Rupsahda rauhassa rakkaani vain,näin laulaa hector.Saan kyllä rauhassa rupsahtaa,mutta panen lujasti hanttiin tätä ilmiötä,vaikka häviänkin taistelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:24

Aivan varmasti saan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 15:59

Johan laulussakin,muistaakseni Kari Kuuva, sanotaan rupsahda rauhassa rakkaani mun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 23:31

Kyllä saan rauhassa rupsahtaa...mutta pistän kyllä kovasti hanttiin....että ei ihan hirveästi rupsahtaisi..