Kuuluuko tähän "lähestyvään keski-ikään" naisilla se että tuntee itsensä välillä niin totaalisen "tampioksi"???

Lisätty: 15.03.2010 - 20:17

Siis totaalisen puupääksi...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 20:18

Keski-iän jo saavuttaneena voin paljastaa, ettei aina vain välillä, vaan vähän väliä tampioin. Siihen tottuu kun usein sattuu. Ei pidä ottaa itseään turhan vakavasti.

Kysyjän kommentti

Voi armas "kohtalotoverini" - ehkäpä nyt hainkin hitusen myötätuntoa alituiseen tunarointiini:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.03.2010 - 20:25

Ei mielestäni, mutta jospa se on yksilöllistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 20:28

Ohitettu on jo keski-ikä ja voin kokemuksista sanoa, että vauhti vain kiihtyy rattaissa,
ei siis mitään tampioita,mitä se itse kullakin tarkoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 20:35

Ei se iästä eikä sukupuolesta johdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 20:35

Keski-iässä taidan olla, mutta vauhti näyttää vain kiihtyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 21:07

Minulla enää viihdevuodet meneillään ja rattaat raksuttaa edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 21:41

Tampioita onko heitä?Jo vain,myönnän näin keski-ikäisenä,hilmat nolla,mutta tampioutta kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 22:01

Tampio kun oli minulle aivan vieras sana piti sekin etsiä.

Tampio tarkoittaa yksinkertaista tai hiukan hölmöä ihmistä, joka elää omissa maailmoissaan ja jonka kosketus reaalimaailmaan on vajavainen. Ihminen, joka joko ei joko tajua ja/tai ymmärrä asioita ja niiden syy-seuraussuhteita reaalimaailmassa.

Itse en ole tuollaista havainnut, mutta jos toisilta kysyy saattaahan se osua omaan nilkkaan!

Matti ja Teppo lauloi osuvasti: "Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy, tänään mennään juhlimaan. Tää on paikka, jossa kansa viihtyy. Täällä tunnelmasta kunnolla kiinni saa........."

Lähteet:
urbaani sanakirja

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.03.2010 - 22:53

Olen ylittänyt mielestäni jo tuon iän, mutta täällä tuntuu - tai jos ei tunnu - niin ainakin annetaan ymmärtää että olen täysin tampio. (uusi sana minulle, hauska.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:19

Tampio oli minullekin uusi sana ja jos sen merkitys on tuollainen niin ei päde tän mummon kohdalla. En ainaskaan ole huomannut. Missähän vaiheessa se meni ohi?