Pitäisikö homopareille sallia kirkollinen vihkiminen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2008 - 16:01

Ehdottomasti ei. Jos haluaa vihkimisen kirkossa on se tehtävä Raamatun oppien mukaan koska itse seremoniakin on sieltä. Mies ja nainen menevät kirkossa naimisiin, jos muut haluavat yhtyä keskenään, tehköön sen muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2008 - 12:52

Ei, ei ja ei. Mietipä sitä, mitä on vihkiminen, mistä se on lähtöisin. "Siksi mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että he tulevat yhdeksi lihaksi." 1.moos.2:24.
Jos Jumala tuomitsee homouden, kuinka ihminen, pappi voi siunata tämän kauhistuksen. Kirkko, joka näin tekee, ei ole mikään Jumalan rukoushuone, vaan saatanan synagooga.
Maallista homojen parisuhteen vahvistamista emme näköjään estää, mutta Jumalaa älkää siihen sekoittako.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 14:09

Samoin kuin yllä oleva vastaus ja myös Raamattuun viitaten; ei pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 19:21

Tuomitseeko Jumala homouden?
Kirkkovihkimistä minäkään en hyväksy, mutta en tuomitse näitä ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2008 - 11:29

Ei.Maistraatissa kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2008 - 08:27

jassoo, eikös se ole kirkon asia