Mikä tässä anomyyninä kyselemisessä niin kuohuttaa tai ärsyttää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.03.2010 - 14:46

Ymmärrän jos anonyymi kysyy jotakin itselleen tärkeää, mutta jos niitä samankaltaisia alkaa tulla tuutin täydeltä niin ei oikein tunnu mielekkäältä. Jos anonyymi viitsisi katsoa miten me kirjautuneet oikein täällä toimimme, niin hyvä olisi. Emme me toista itseämme jatkuvalla syötöllä.
Toki joskus on jokaisella aihe, esim. terveyteen liittyvä, mistä haluaa tietää paljastamatta itseään. Ja silloin anonyyminä kysely on ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 15:25

Kävin minäkin joskus AA:ssa eli "aurinkoisissa alkoholisteissa"vaikkei nimettömät jalassa olleetkaan...Nykyään otan alkoholia siwistyneesti ja koetan siwistyneesti vastailla täälläkin vaikka en ihan oikealla nimellä olekaan kirjautunut mutta jotain sinnepäin... ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 15:49

Ihan oikealla nimellä olen kirjautunut, olen kyllä yhden anonyymi kysymyksen lähettänyt ja
se oli terveyteen liittyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 17:10

www.napsu.fi/vastaukset/kysy.......vastaa minulle nyt , et luetko oikeesti näitä vastauksi .. kyselet muutaman päivän välein samoja kyssäreitä , tuolla sinulle vastauksia ja viel pien vinkki , et katso tuolta sinisestä pikkupalkista , jossa on LÖYDÄ ...tai AVAINSANAT .. myöskin siellä oikealla on sellainen luukku johon voit kirjpittaa esim. mikä mättää anononyymeissä , sieltä tuleekin yx kaks paljon vastauksia tuohon kyssäriin, myöskin voit omalta sivulta katsoa jo vastattuihin kysymiiksiisi vastauksia , ei tarvitse ihan joka päivä kysyä samoja kyssäreitä .. sori jos nyt hiukka opetan sinua tän napsun käyttöön , mut ymmärrän , et et varmaankaan tiedsä kaikkia kikkoja täältä napsus , jos haluat voin sinua opastaa , ota vaan tuonne minun profilliini rohkeasti yhteyttä , jot koileppa sitäkin osiota täällä napsussa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 17:36

Meillä napsulaisilla on vähän sellaista "anonyymi-allergiaa" ja tykkäämme, että reilusti pitää olla edes joku nimi ennenkuin alkaa kyselemään kaiken maailman asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2010 - 17:46

Mietippäs itse sitä asiaa. Kyllä se selviää sinullekin jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 22:21

Olet aika tuore napsulainen,ihan hyvä niin,mutta en näe mitään mieltä kysellä rekisteroityneenä ja anonyyminä,kuitenkin terävät napsulaiset huomaa yrityksen.