Huomenta! Ostatteko iltapäivälehtiä?Luen netistä.En Osta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 07:41

Huomenia sinnekin. En osta, netissä luen kaikki.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 06:54

Hyvää huomenta!
En osta juuri koskaan, mutta netissä saatan joskus lukeakin uutisotsikot ja sään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 08:01

Hyvää tätä päivää, viikko alussa, ennen ostin keskiviikkoisin iltasanomat ja sen tv-oppaan, mutta
nyt kunon netti minulla, voin pääotsikot lukea siitä.
En maksa digi lehtekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 08:31

hyvää huomenta kaikille, en osta enää niitä kaupasta, luen ne netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 08:55

Ostan viikonlopun Iltasanomat. Ainoa syy tähän on ristikko (Kovis). Hyvin tehty ja tarpeeksi hankala, eikä mikään kirjoitusnopeuden testaus. "Konekirjoittajat" joutuvat suorittamaan nopustestin.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.03.2010 - 09:28

Silloin tällöin jää joku iltapäivä lehti käteen kauppareissulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 09:47

Sanoisin etten koskaan osta.Annuliini jo kyseli ansiokkaasti asiasta pari päivää sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 13:43

Harvoin. Netistä luen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2010 - 14:21

Luen yleensä netistä ja säästän kun jätän paperilehden ostamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 16:03

En osta netin kautta tulee luettua..siinäkin säästää rahaa... ja turhaa paperia mitä tulee muutenkin ihan liikaa...että pitää viedä jätepaperikeräykseen.