Mikä näistä on tähtikuvio pohjoisella tähtitaivaalla? Gummerus, WSOY, Otava!

Avainsanat: tähtikuvio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 07:43

Meidän kohdalla näkyy WSOY..heh, heh.

Lähteet:
kirjahylly

Kysyjän kommentti

Leikki sijansa saakoon!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 00:53

huonosti tunnen tähtitaivasta, silti olen tuosta Otavasta kuullut puhuttavan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 06:23

Noista kirjapainoista se on OTAVA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 07:03

Pohjoiselta tähtitaivaalta löytää helposti Otavan, kun etsii ensin Pohjantähden ja katsoo mitkä kaksi tähteä ovat linjassa siihen nähden. Ne kaksi tähteä ovat Otavan "kauhan" viimeiset tähdet.
No, taitaa olla helpompi etsiä pohjantähteä Otavan avulla. Ne kaksi tähteä osoittavat lähes suoraan pieneen, yksinäiseen pohjantähteen.

Tässä yleistietoa Otavasta, Ursa Majorin osasta. fi.wikipedia.org/wiki/Otava_...ähtikuvio)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 08:26

Mainitsevista kuvioista Otava on siellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.03.2010 - 09:15

Taitaa olla Otava kun kustannusyhtiön edustajat soittelevat ja kauppaavat tähtitarjouksiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 13:41

Otava, muut kustantajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2010 - 14:15

Otava nyt ainakin löytyy taivaalta, mutta ehkä joskus nuo kaksi muutakin, kunhan joku keksii sieltä uuden kuvion ja antaa sille nimeksi vaikka Gummerus tai WSOY.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 16:09

Otava tuli ensimmäisenä mieleen..