Oliskohan ylläpidolla mahdollisuus poistaa Anonyymit??

Kaikki kysymykset heti pois vaan mitä kysyvät....Nyt alkaa menemään ihan pelleilyksi koko Napsu..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 17:45

Hmmmm,tuskin,kait sääntöihin kuuluu niidenkin ilmaantuminen,demokratia nääs.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 17:19

niinpä olen samaa mieltä.... :) siis poistaa anonyymit ... vain nimimerkkiläiset vois kysyä , sekä vastata ... no onneks anonyymit eivät saa enään vastata heiltä , kun tuli välillä vastauksia mitä sattui .. jopa saneerattaviakin , onneksi napsu valppaana ne poisti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 17:25

Samaa mieltä, poistoon vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 17:52

Mieluumminkin tahtoisin sellaisen ominaisuuden, jolla voisi suodattaa pois "Vastaukset / Viimeisimmät kysymykset" seasta itse määrittelemäni nimimerkit. Vai onko selaimissa jo olemassa sellainen ominaisuus ?
Eihän Anonyymit ole viime aikoina häirinneet ? vaan jotkut muut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2010 - 18:11

Sana on vapaa, ei heitä voi poistattaa eikä kieltää. Voimmehan me halutessa olla huomioimatta mutta ei sekään ole kivaa heitä kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 18:39

Minulla on silmissä suodatin joka poistaa heidät. En siis näe heidän kysymyksiään. Vapaushan täällä on kaikilla olla. Kieltämättä ärsyttää joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 19:47

Ylläpito määrittelee säännöt, joiden mukaan me elelemme. Ylläpito tekee sopimuksia yms. eli
"sitä kuusta kuuleminen, jonka juurella asunto."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 19:49

en ota kantaa tähän, sana on vapaa ainakin toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:15

Eletään ja annetaan "höyrähtäneidekin"elää...Fiksut ihmiset alkaa olla jo vähemmistö ainakin netissä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 21:30

Vaihtoehtoja pitää olla, mutta olisiko tääs järkeä jos me kaikki seikkailtaisi täällä anonyyminä.
Minua ainakin kiinnostaa tietää ja nähdäkin minkälaisen vastauksen saa, voi vertailla ja laittaa
omaan "suosikki"listaan nimimerkin.
Voishan se käydä kyllä niinkin että olisi käytössä roomalaiset numerot nimimerkin perässä,
mutta en itse muistaisi mikä luku on mikäkin merkki.
12.sta pärjäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 21:42

no niin pitkään kun se on säännöissä mahdollista niin mukanahan ovat, sitten jos itse pistävät pelin ihan ranttaliksi, varmaan tulee sääntöuudistuskin harkintaan

toisaalta olen alkanut aprikoida seuraavaa,

vastausten kopiointi on jo aiemmin tuomittu ja 'kopistit' pistetty kuriin
kysymysten kopiointi on nyt alkanut rehottamaan oikein kunnolla, onko siinä yhtään sen enempää järkeä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2010 - 23:17

Mahdollisuus varmasti on, mutta poistaako, se on jo toinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 00:12

Minun mielestä täällä voi kysyä vain rekisteröityneet käyttäjät, mutta rasti ruutuun 'kysy anonyymisti', niin eipä näy nimimerkkiä. Eli joku anonyymi, joita kaikki niin kammoksuu, voi ihan hyvin olla tuttu napsulainen. Minulle on ihan sama, että kysyykö nimimerkillä vai anonyyminä, kunhan kysyy asiallisesti. Vastaan, jos tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:01

Ensimmäisellä kerralla minäkin kysyin anonyyminä. Sain asiallisen vastauksen (palisanteri) ja nielaisin napsun vieheen koukkuineen päivineen".
Ei siinä anonyymiydessä mitään pahaa ole, kunhan tutustuttuaan siirtyvät nimimerkin käyttäjäksi ja jatkavat napsuttelua.
Ovi pitää olla avattavissa uusille napsuttelijoille ja vieläpä kohtuullisen helposti.
Tässäkin asiassa konaisuus ratkaisee.
Ylläpidolle kiitos napsuttelu mahdollisuudesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 19:36

niin