Katsoiko kukaan komisario Morsea,liikkui Vicenzan ja Veronan maisemissa,oli nautinto katsoa sitä,vai mitä?

Avainsanat: komisario morse veronassa ja vicenzassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 19:59

Minä katsoin ja ikävöin Italian maaseudulle, oliivipuulehdot ja viinirypäleviljelykset, aamuisten kirkonkellojen kalkatukset messuun, koirien haukunta rinteiltä....voi,voi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 18:19

olis varmaan ollut, vilpittömästi uskon niin, mutta harmin paikka jäi katsomatta

(kumma kun kuvia niistä maisemista näkee niin mulla alkaa korvissa kuulua se kaskaiden mekastus hetimiten)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 18:41

Joskus katsoin, komeita ovat nekin maisemat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 19:16

Voi enhän minäkään katsonut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 19:30

Voi harmin paikka,enpä minäkään katsonut, olisipa ollut vähän ennakkotietoa jossain!! Ois ollut kiinnostavaa, sillä tyttäreni anoppi on kotoisin Vicenzasta, minä vain ohi ajellut matkalla Venetsiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:03

kyllä katsoin,komeita maisemia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:41

En katsonut, laitan vinkin muistiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 22:04

En nyt katsonut, mutta usein asetan itseni telkkarin viereen kun Morse tulee. Taattua tavaraa ja mikä hienointa ilman mainoksia.