Hiiri oli naaras ja kiitti kissanaiselle! millonkohan toi lumen tulo loppuu?

kaverini hiiri on naaras, kiitän kissanaista. 1000 kiitosta hänelle! En ole kattonut säätiedotusta. Milloin lumentulo loppuu ja millon tulee kesä!??

Avainsanat: sää lumi lumentulo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.03.2010 - 16:04

Oleppa hyvä. Ja mitä tulee lumentuloon, niin uskon sen kesään mennessä loppuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 16:43

Toivotaan että kesäkuulle on maa sulanut. Voi miten suloinen kuva sinulla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 16:52

Söpö kuva,onko siinä sun naarashiiri ja sen kaveri,kumpi se on?
Varmasti sulavat pikku hiljaa,odotellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2010 - 17:52

Lumen tulo loppuu ennen ensi talvea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 19:19

Toivon mukaan siihen mennessä,kun pitäisi olla kesä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 23:47

Loppuhan se lumentulo kun on satanut tarpeeksi.
Merkillisimpiin luonnonilmiöihin kuuluu se kun sateen jälkeen tulee aina pouta!!
Jopa tuon pystyvät säätieteilijät ennustamaan.

Lähteet:
muistilokero