Nyt on villiä meininkiä Napsussa,palkki ilmestyi ylös ja alas,anniina esittää revolverityylillä kyssäreitä ja viikonloppua edessä?

Lisätty: 14.03.2010 - 12:17

anteeksi,en osaa ilmaista itseäni selvästi,tarkoitan vastauksien yläpuolella olevia nuolia-edellinen sivu/seuraava sivu,ei itseasiassa palkk.Onko nuollikenttä parempi,ei tiä eikä välitä kauhiasti piste

Avainsanat: napsu uudistuu päivä päivältä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 00:44

kas vain niinpäs onkin, uskaltaakohan tässä mennä ollenkaan nukkumaan ettei jäisi mistään paitsi ?

... ja tapahtui niinä päivinä että angiina iski napsuun ...

... se on elämää, ei sen enempää ...

enkä enempää enää lainailekkaan ettei mene ihan mauttomuuksiin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 01:12

Ylläpidolle 10 points ja Kiitokset, kehitystyö jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2010 - 08:52

Huomenta. Hetkeksi kun silmänsä ummistaa, niin jokos kohta maailma muuttuu ympärillä!
On tämä tosiaan niin villiä menoa että pienempää jo ihan rupeaa pelottamaan miten tästä kaikesta selviää. Onneksi on sunnuntai ja lepopäivä, huh. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 08:52

kiitos, hieno uudistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 08:57

kertakaikkisen hyvä uudistus napsussa,kehitys jyllää.Niin muuttuu maailma Eskoseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2010 - 09:52

Mistä ihmeestä te höpötätte? Minulla ei ole mikään muuttunut. Presiis samanlaista kuin eilenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 10:07

Kiitos ylläpidolle...kun tulisi vielä jokin kilpailu..olisi ihan mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 10:17

Kiitos ja kumarrus.
Olihan hieno parannus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 11:56

Mikä palkki? Ei mulla vaan ole?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 10:17

Mistä lienee nyt kysmys, en ole huomannut mitään. Kuvittelibn jo että annuliini on lopettanut kysymysrumbansa!! Se olisi varsinainen päivän uutispommi. Minulla ei näy mitään palkkia kylläkään.