masentaako teitä koskaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 20:34

eipä juuri,
kun rupeaa tarpeeksi nyppimään vaihdan hommaa

lisää napsu-näkökulmaa :

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/22879

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 20:29

Joskus , silloin menen pihalle kyllä se siitä häipyy.Teen sen asian eteen heti jotain. Ulkoilu paras lääke siihen.Ainakin mulla.Teen sellaista mistä pidän kovasti. että saan hyvän olon hormooneita nuppiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 20:33

>Joskus jopa napsussakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 20:57

Harvemmin, en anna masennukselle valtaa. Jos rupeaa oikein kunnolla tympäsemään, teen jotain repäisevää, ja hauskaa. Ainakin yritän, ja vaihdan ajatukset muihin asioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 20:57

Jokaista masentaa silloin tällöin. Itse annan ajan kulua, kun tiedän, se on ohimenevää....siis se masis tai joku äksy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 20:57

Äärimmäisen harvoin ja silloin menen ehdottomasti ulos jopa huonollakin ilmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:08

Hyvin harvoin,jos meinaa masennus tulla..menen ulos lenkille ja poikkean vaikka ystävää moikkaamassa..niin ei tule masennusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 22:06

Ei elomme ole aina kuin pääskysen, joka lentää hyönteisessä ilmassa suu auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 22:38

Tietyt asiat masentaa ja yöllä valvoessa ne on tosi suuria juttuja nutta päivän koittaessa huomaa ettei se niin suurta ollutkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 00:36

ei kuulu tapoihin,takana runsas 2w loistavaa koiralomaa,muutama päivä vapaata ja duunimatkalle,kaikki mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 03:11

On masennusta ja masennusta. Mä olen ollut depression vuoksi puoli vuotta sairaslomalla. Mulla oli lääkitys ja kävin terapiassa. Silloin todellakin masensi, olin vailla elämänhalua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 12:17

Oma saamattomuus muutamassa remonttiin liittyvässä jutussa hieman.
Masennuksesta en silti voi sanoa kärsiväni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 16:06

Diagnoosi marraskuun lopussa ja kuntoutuskurssi alkaa viikon päästä maanantaina.