Onkos hurjastelusta ylinopeudesta sakkoja tullut??

Avainsanat: ylinopeus sakot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 21:16

Toisinaan tulee ajettua ylinopeutta, ja hurjasteltua. Jos on kiire, ei muuten.

Kysyjän kommentti

Tulee kallis kiire jos sakot rapsahtaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 16:52

en hurjastele , jot eipä ole tullut .. noudantan liikennesääntöjä säntillisesti , six ne on tehty , et niitä myöskin noudatetaan .. jot kirjaimellisesti niitä noudatan ..toivon myöskin muidenkin niitä noudattavan .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:29

Ei hurjasta mutta yksi rikesakko ja yksi vähän suurempi kortti ei lähtenyt silloinkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:32

Ei oo enää autoa ja rollaattorin kanssa ei pääse hurjastelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:39

ei hurjemmin, mitä nyt ihan pikkasia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:44

Kohta 30 vee autoillut ja yhdet nuhteet saanut poliisiauton takapenkillä. En hurjastele - enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:55

Ei tullu nuorempana mutt nyt peltipoliisit on ruvennu vainoomaan onneks jääny rikesakon puolle et sillee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 18:05

Ei ole tullut, eikä ole ollut aihettakaan.
Tuntuu siltä, että BMW (Bemari) autoilla on eri säädökset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 18:27

Ei ole tullut, ja nykyisin kaasujalka on kevyempikin. Nopeusrajoitusten mukaan ajelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 18:57

Vain yhden kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:14

Kerran olen nopeussakot saanut ja pikkusen verran hävetti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:17

ei ole tullut vaikka on tuota kaasujalkaa nuorempana ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 19:26

Koko autoilihistoriani aikana vain yhden kerran. Arviolta ajoin (toisen perässä vielä - ja minut napattiin) kun nopeusmittari ei toiminut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 01:18

Olen päässyt kuin koira veräjästä,onko tsäkää tai...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 12:31

Yhdet pari vuotta kortin saamisen jälkeen.
Rajoitus oli 60km/h ja tutka kertoi vauhtia olleen 72km/h. Se kaahaus köyhdytti minua 1200mk edestä.
Surkuhupaisaa oli vielä se että paikka jonne kiirehdin urheilemaan oli silloin kaiken lisäksi kiinni joten köröttelin takaisin samantien...