Kasvatatteko ituja nyt keväästä sisällä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 08:41

Syksyllä ostin luontais kaupasta hyvän itupurkin pieni pyöreä .Piti ruveta ituja tekemään sillä .Kuinkas kävikään tyttäreni tuli käymään,iski silmänsä purkkiin .Saanko äiti tämän tää on makee purkki.Niin äiti antoi purikin lapselle.On pitänyt mennä metsästämään samanlaista purkkia.Tykkään iduista ihan hirveesti.Olen idätellyt talvisin milloin missä kipossa.

Kysyjän kommentti

Me äidit ollan ,niin hyvä-sydämmisiä lapsia kohtaan..Kiitos..idut on kyllä hyviä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 16:44

en kasvata, mutta tuppaa siitä huolimatta tulemaan esimerkiksi pottuihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 16:54

aatelin jotain laittaa itämään , nyt vasta auringonkukan siemeniä ... no pitää katsoa mitä löydän , kun taas piipahdan siemenkaupassa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:35

Raeruoho on ainoa viljelyskasvi itselläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:47

Laitoin juuri herneet likoon ja huomenna pottiin. Maistuis varmaan muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 18:55

Tarkotatko Liisukka niitä itu ituja joita syödään?Sellaisia en ole itse idättänyt,mutta olen niitä syönyt ja niistä tykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:20

en ole ajatellut laittaa mitään tänä vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 19:23

Perunat tekevät sen puolestani. Ei kun totta, jos tarkoitat ihan syötäviä ituja, niin olen niitä kasvattanut pitkin vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 20:36

Niitä en ole koskaan kasvattanut. Pitäisiköhän kokeilla. Ei taida onnistua. Kisuli söisi tai repisi ne purkista pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:14

En kasvattelle itusia, hitusia ja enkä paljon mitään muutakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 12:39

En tänä talvena mutta on ollut useampana vuonna,
ihan vaan märän talouspaperin päällä ovat kasvaneet.