mikä kismittää ,jos kysyy anomyyninä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 14:20

Ei minkään, ei ainakaan minua. Minulle on aivan sama onko kysyjällä joku miimimerkki vai ei sillä eihän se nimimerkkikään kerro kysyjän tarkkaa nimeä, ikää ym. tietoja. Pääasia minulle on että kysymykset on asiallisia ja mielenkiintoisia ja niihin voi kuka tahansa vastata niin halutessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 14:54

no se et silloin ei ole kiva vastata ns.. tuntemattomalle ,vaan nimimerkille , joka on kans tuntematon, mutta kuitenkin on hällä profiili ja jos tulee jotain josta haluaa henk.koht.. keskustella on nimimerkkiläisellä tuo postiluukku johon voi laitta omaakin komentia vain hänelle ... jot toivoisin , et kaikki käyttäis nimimerkkiään... ei ole tyhmiä kysymyksiä , jot sen tähden ei pitäis kysellä anonyyminä ... jot olen sitä mieltä , et kaikki kysymään nimimerkillä .. oma mielipide vainen ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:13

anonyymit ovat usein provoja tai nimimerkin toistokysymyksiä ja kun useita anonyymejä liikenteessä vaikea arvailla motiiveja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:24

Minulle on ihan sama onko Anonyymi vai ei- itsekkin joskus kysyn anonyymina.

Uskon, että jotkut kysyvät anonyymina, jos kysymys on esim. henkilökohtainen tai vastaavaa.

Anonyymit ja Nimimerkilliset ovat minusta täysin "tasa-arvoisia", onhan silti pitänyt rekisteröityä tänne, jotta voi kirjoittaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:42

On paljon hauskempi vastailla..kun on nimimerkki..tulee jollakin tavalla tutuksi hahmoksi..ja kun on nimimerkki voi lähettää yksityisiä viestejä,jos haluaa..voi viesti koskea kysymystä...mitä kysyy...Näin olen joskus tehnyt...kun on tullut jotakin asiaa mieleen,mitä en ole kysymyksessä vastannu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:40

vain anonyymi tietää sen mikä häntä kismittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:40

Niin nikimerkki tulee jotenkin tutuksi, voi olla kanssakäymistä yksityissivujen kautta.
Kannatan nimimerkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 19:21

Kyllähän anonyymillä joku syy siihen on että kysyy ja pysyy salaisena. Täältä on moni lähtenyt sen takia että on vastailtu ilkeästi. Se on varmasti yksi syy pysyä anonyyminä. Ehkä noista joku on entinen täältä lähtenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 20:29

Esittävät usein ihan törkeitä kysymyksiä. Se kismittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:16

Piiloutuvat tuntemattomuuden taakse. Onhan niitä asiallisiakin, mutta.....?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 00:43

Huutelevat ns.puskan takaa ja tosiaan yhteydenpito,jos jotain tulvahtaa mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 02:58

Puskista huutelu on ärsyttävää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 12:47

Normaali kysymys ei varsinaisesti kismitä, mutta en ole koskaan ymmärtänyt tätä systeemiä että ensin vaaditaan rekisteröinti ja sitten mahdollistetaan kuitenkin nimettömänä kysely - varmaan ainutkertaista nettihistoriasssa.
Onhan täällä pari sankaria jotka naamioivat haukkunsa kysymyksen muotoon kun eivät rohkene antaa palautetta esim. yksityisviestillä.