oletteko koskaan kokeilleet golfia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 13:55

Kerran olin kokeilemassa. Tuli samalla kerralla kaksi reissua. Ensimmäinen ja viimeinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 13:41

Suoritin Viron puolella kerran green cardin,mutta siihen se jäi.Lyöntiharjoituksia olis pitänyt tehdä rutosti,saattais harrastuksen jatkolle olla aihetta.Golfkin on hyvä harrastus,kaikki rahat menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 14:19

Olen joskus pitänyt golfmailaa kädessäni ja siihen se jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 14:29

En ole koskaan golffannut vaikka tuon kyseisen lajin harrastaminen olisikin minulle varsin helppoa, sillä puolen kilometrin päässä kotoani on golfin harjoittelurata, eikä muillekkaan radoille ole mahdottomia matkoja. Golf on minusta liian kallis harrastus keskituloiselle perheenäidille. Siksi olenkin tyytynyt harrastamaan vain lähes ilmaisia, tai kokonaan ilmaisia lajeja: lenkkeilyä, uintia, kalastustusta, marjastusta, sienestystä mm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 14:33

kokeillut juu muttei siitä ikinä harrastusta tullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:16

En ole kuin minigolffia. Ensi kesänä olisi tarkoitus käydä, kun kerran omalla kylällä on hyvä kenttä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:19

Kokeillut olen, mutta siihen se jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:35

sekä palloa että mailaa, olen jopa harjoitellut draiveja, kokonaista kierrosta en ole koskaan pelannut ja tuskinpa pelaankaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:45

Golfkenttä on ihan vieressä..300 metriä matkaa..en ole kumminkaan edes käynnyt kokeilemassa..kun ei kiinosta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:38

Aulangolla ainoastaan alkulynötejä, sitten tuli muutto Lahreen ja se harrastuksen alku jäi sinne kantahämeeseen. Onhan Lahdessakin rata mutta ei ollut tuttuja golffareita juisen kanssa aloittaa ja saa pikku niksejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:43

No ei ikinä, niin hieno laji ole tullut kohdallani tutuksi.
Minusta tuntuu, että se on julkkistten peliä, koska aina heidän harrastuksissaan on
mainittu golf yhdeksi harrastukseksi.
Liekö tuo kallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:50

Jeps jooo. Kerran käynyt kokeilemassa ja siinä se. Hivautin mailaa kaikkien sääntöjen mukaan ja katselin sinne kahteensataan metriin, mutta pallo seistä törötti samalla paikalla.... Siihen se sitten jäi... niin pallo kuin koko golf.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 18:18

Aika paljon 80-luvulla. Helsingin Laajasalossa oli (ehkä on vieläkin) kenttä, jonne ei greencardeja tarvittu. Ei ollut silloin kallista, mailatkin sai vuokrattua samasta paikasta. Ihan hauska peli, toki en tietenkään maallikkona tiennyt varmaan kaikista hienouksista, mutta kaveriporukan kanssa oli hauska pelata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 19:18

Ainoastaan minigolfia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 20:28

Minigolfia olen pelannut ja oikeata vain katsellut kiinnostuneena ihan paikan päällä Aulangolla, jossa oli jotkut kilpailut. Sen aikainen miesystäväni pelasi sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 20:35

Kokeiltu on ja Greencard suoritettu. Hieno ja hyvä peli, tulee ulkoiltua ja sosiaalinenkin puoli tulee hoidettua samalla, uusia tuttavuuksia tuntuu löytyvän kentän liepeiltä.
Varusteita (mailoja yms.) ei tarvitse heti ostaa, kentät vuokraavat pelivälineitä. Sama juttu vaatetuksen kanssa, pallo liikkuu ja pyörii halvemmissakin vetimissä. Eli kaiken kaikkiaan, lajin kalleus ja "juppimaisuus" on aika paljon liioiteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 12:50

Kyllä, frisbeegolfia sata kertaa vuodessa.
On muuten erittäin hauska ja halpa kaikenikäisten harrastus.
Ratojen kiertäminen on oikeastaan kaikkialla ilmaista ja ratoja löytyy Suomesta n.120kpl. Tosin suurin osa on etelässä joten pohjoisen ja idän harrastajat saavat reissata jonkin verran jotta pääsevät heittelemään.