mikä on kallein harrastus jonka tiedätte?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 13:42

Hyviä harrastuksia,siis mihin kaikki rahat menevät ovat mun mielestä:laitesukellus,golf,ralliautoilu,pienkoneen lentäminen,laskuvarjohyppy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 14:17

Yhdyn Pate Teen vastaukseen,nämä kaikki mitä hän mainitsi on kallista harrastaa,lisään vielä ratsastuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 14:42

ei se niin vaikeaa tarvitse olla,
vaikka postimerkkejä keräilemällä pääsee kaikista rahoistaan eroon,
jos harrastuksen päästää intohimoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 14:55

avaruusmatkailu , se on kyl aikas kallista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:17

Varmaan kaikki mihin moottorit jotenkin liittyvät ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:20

Golf on hintavaa, samoin kaikki keräily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:33

jos lastesi mahdollisia harrastuksia ajattelet, niin se on jääkiekko

muutkin löytyy listattuna

www.ess.fi/?article=207488

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:49

Kyllä ralliautoilu on kallis harrastus..tyttären poika käy mekaanikkona..kun kaveri harrastaa ralliautoilua. Mitä on ketonut tosi kallista..koska on auto romuna..ym..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:46

Golf, ratsastus, ralliautoilu ja jos pääsee pelihimo valloileen, se vie koko
omaisuuden joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:47

onhan tuo ralliaotoilu huoltoineen, osineen, korjauksineen. Pikkuserkullani (SM 2008) Forrd Focus WRC Carloksen entinen.Sillä rahalla saisi useita 200TDI Mersuja Taitolento, jossa koneet rakennetaan itse ja ne lukemattomat harjoitustunnit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 18:33

Purjehdus: hintava, mutta mukava laji.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 20:24

Golf ainakin. Ja muutama muu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:17

Minusta se on taiteen keräily!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 23:54

Antiikkiesineiden keräily, taiteet ja matkustelu vievät vaikka kuinka paljon rahaa , jos on kovin asialleen antautunut harrastaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 12:54

Jääkiekko siinä vaiheessa kun pelataan esim. B-nuorten SM-sarjaa.
Pelimatkat ovat pitkiä ja varusteet kalliita. Osa joukkueista kerää koko kauden yöpymismaksut ja muut jo etukäteen, ei riitä edes pari tonnia kaudesta. Yksinhuoltajan lahjakkaan lapsen harrastus loppuu viimeistään siinä vaiheessa - esimerkkejä on useita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:26

Arvotimanttien keräily. Itse laittaisin moiset summat matkailuun ja muuhun mielenkiintoiseen.