kuinka monella on monta kännykkää käytössä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 15:19

Töissä omansa ja kotona omansa... Eli minulla kaksi ja perheellä on vielä neljä lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 13:06

Kaksi kännykkää käytössä mihelläni ja minulla,kyllä näilläkin saa laskua kertymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 13:21

Meillä on kaksi kännykkää ja liittymänä TeleFinland. Sitten on vanhoja käytettyjä jäänyt tuonne kaappiin. Niitä käytän kun lähden lomareissulle. Jos varastavat niin virattoman saavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:24

Ei montaa, työ ja oma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 16:03

Vain yksi ainoa riittää minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 16:41

yhdellä pärjää tällainen harvasanainen hämäläinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:59

Minulla on kaksi, olen niin huonomuistinen ja huononäköinen, että toinen käyttämäni känny on
hukassa, soitan siihen ja kas kummaa kännyt voi olla edessäni jonkun lehden alla. Välttämätön minulle
Vielä kun saisi silmäläsit samanlaisen soiton päähän jas avaimetkin.
Sisareni kanssa on sellainen meidän keskeinen puhelinyhteys, että ei mene kuin kaksi ekua
kuukaudessa, vaikka puhuisi pyöreitä päiviä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:04

Vain yksi multisimillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 19:13

Yhdellä olen pärjännyt vallan mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 20:15

Yhdellä pärjään mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 23:29

6 yksi minulla 3 vanhemmillanija tyttärilläni 1kpl/hlö + varalaitteet

Lähteet:
Perhepalvelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 02:59

Työpuhelin ja oma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 13:01

Aikaisemmin oli kaksi kun oli kaksi liittymää.
Ostin vähän aikaa sitten puhelimen jossa on samaan aikaan kaksi sim-korttia päällä. On siis ihan sama kumpaan liittymään soitetaan puhelin hälyttää ja sama viestien kanssa, puhelin piippaa tulee kumpaan hyvänsä tx-viesti. Tarvittaessa voi toisen liittymän sulkea ja näin vaikkapa työpuhelut eivät tule läpi työajan ulkopuolella, erittäin hyvä puhelin ja loistavat ominaisuudet.