Mitä teet tänään?

Nyt on hyväilma siivota ja meillä onkin kaikki matot ulkona,aion myös leipoa tänään.

Avainsanat: koti puhtaaksi pölystä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 10:22

Käydään vanhemmilla nuorison kanssa ku auton takakonttiin on keräntynynut heille hankintoja mitä Savitaipaleelta ei saa tai ainakaan näin edullisesti

Kysyjän kommentti

Kiva,että pidät huolta vanhemmistasi,kun he vielä ovat keskuudessanne.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 10:24

Käyn äidilläni ja tarkoitus ehtiä vielä jumppaan. Kotiuduttuani annan villakoirille kyytiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:36

imuroin lattiat ja pyydin pölyt. käyn kaupassa ja apteekissa. teen normaalit kotityöt päivän mittaan ja olen täällä napsusivustolla ja tietokoneella jos aikaa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:40

Istun ja ihmettelen maailman sukkeluuksia.
Lisäksi kävelylenkki ja ruoan valmistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:46

Aamulenkki, 6 km kävelty jo. Eilen siivosin joten tänään pientä leipomista, kalakeiton tekeminen ja lueskelua napsuilun lisäksi. Toinen lyhyempi lenkki illansuussa ja yöksi töihin. Aurinkoista lauantaipäivää kysyjälle ja kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:49

JOTAIN

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 18:56

Noihin aikoihin tiesin lähteväni kaupungille asioimaan. Ja nyt illalla voin sanoa että niin teinkin ja loppupäivän olen vain ollut hyvillä mielin kun sain pestyä koneellisen pyykkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:20

Tänään olin työkeikalla...jumppautin pyörätuoli-ihmistä 4 tuntia..siinä sai itsekin juppaa samalla...ja nyt sitten olen Napsussa rentoutunnu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 19:21

En tehnyt paljon mitään. Katsoin urheilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 13:47

Makasin sohvalla ja tuijotin televisiota - tietokone oli kiinni koko päivän.
Nyt pitäs laittaa tavaraa myyntiin ja yrittää korjata rattaiden rengas, mutta kun on pyhä niin taidan tarttua sorviin vasta huomenna...