Otatko ikää pois meikillä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 18:11

Olen 66-vuotias ja meikkaan joka päivä.Haluan olla huoliteltu.Ikähän ei katoa mihinkään, mutta jos meikkaamisesta nauttii, mikä ettei.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 07:29

En käytä meikkiä kuin määrätyissä tilaisuuksissa.Meikit saavat kyllä ihmeitä aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 08:00

Ei se ikä mihinkään katoa, mutta sopivalla meikillä voi korostaa niitä hyviä piirteitä ja häivyttää huonompia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 08:06

Eihän se mitään nuorenna. Saattaa käydä päinvastoin meikin kanssa, jos ei hallitse meikkaamista todella hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 08:21

Selkeästi naisille suunnattu kysymys johon miehetkin saavat varmaan vastata. Kyllä miehetkin meikkaa mutta tässä naamassa arpikin olisi kaunistus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 08:37

Näkyköönpä elettu elämäni, risteiköön iho ryppyjen .Lisäntyköön vuosirenkaat ja askelten paino.
Kannan rypyissä vuosikymmenten aikaa . Ei sitä pakkeli poista.
No huulipunaa joskus ulos lähtiessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 08:54

en käytä meikkejä ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 09:37

Meikkaan joka arkipäivä ja joskus viikonloppuisin, jos olen lähdössä "ihmisten ilmoille". Tykkään olla huoliteltu. Ikä saa näkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:20

En meikkaile paljoakaan,ikäni ei katoa meikkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 13:57

Ei se ikä mihkään katoa,mutta jotenkin omasta mielestä lievittyy."Pakko" työaikana meikata,uskottavuus säilyy.Vapaa-ajalla luonnonkauniina,toisinaan jopa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 18:49

Ei se mihinkään lähde vaikka miten kävelisin Tikkurilan maalimainoksena. Luomunaama ja sillä siisti. Hiukka ripsiväriä silloin tällöin ja punaa huuliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:53

Silloin kun lähden jonnekkin illanviettoihin..sipaisen meikkiä pikkuisen..en päivittäin..paisi joskus ripsiväriä..ai mutta tulee huuliin laitettua punaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 02:50

Olen 25-vuotias, en meikkaa.