Jokos Astangajooga on menneen talven lumia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 10:10

Suomalaiset ovat kuulemma eniten joogaava länsimainen kansa. Harrastan etupäässä hatha-joogaa, mutta kyllä astangaankin olen tutustunut. Jooga tuntuu vain lisäävän suosiotaan. Ohjaajista on pulaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 09:14

en tiedä, en ole koskaan kokeillut astangajoogaa tai muuteenkaan joogaa yleensä.taidan olla paljon kehityksestä jäljessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:15

Kaiken maailman joogista en tiedä tuon taivaallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 18:32

Taivaalta on vielä tulematta kun en tiedä millaisesta joogamuodosta on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:53

Ei ole kyllä sitä vielä harrastetaan...vaikka on aika vaikea jooga..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 02:45

Eikö astanga ole voimajoogaa? Aika rankkaa touhua, en ole kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 14:01

Tampereella asuessani kävin yhden kauden ajan juuri tuossa,
notkeutta se varmaan lisäsi ja tarpeen olisi kyllä aloittaa uudelleen...