Tietokoneen kellot ja asetukset?

Minulla on tuossa tietsikan näytössä oikealla alhaalla tuo digitaalinen kello joka pysyy ajassaan, mutta sitten tietsikan "työpöydällä" pienoisohjelman analoginen kello on ollut jo viikon verran tunnin jäljessä.
miksi, miten saisin sen asennettua oikein? Ei onnistu siitä jakoavaimen kohdasta kun silloin asentuu digitaalikello. Ja vistahan minulla.
Jos joku viisas osaisi kertoa.

Lisätty: 13.03.2010 - 16:34

jep. Vähäviisaan ohjeet auttoivat. Joku on näprännyt näköjään koneella ja kellon asetukset olivat Fidzin ajassa (GMT+12:00)

Kiitos avustanne.

Avainsanat: tietokoneen kellot eri ajassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 00:09

klikkaat sen kellonkuvan päällä hiiren oikeaa painiketta, tulee esiin valikko josta otat asetukset ja seuraavasta valikosta sitten pääsetkin justeeraamaan analogikelloa

miks se nyt sitten on mennyt tunnin vikaan? en osaa ruveta arvailemaan

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 00:25

Kumpaa sinun pitää asetaa kotikellot tietty kelppo ajlastaa mutta tietsikasa on eriasia.olet varmaakokeillut ohjausapanelia valitettavasti minulla ei ole vistaa joten enemempää en voi auttaa. Kyselepä tänään vistan omistajiltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 06:18

Kun osoitat Kello-pienoisohjelmaa, lähellä sen oikeaa yläkulmaa näkyy kaksi painiketta: Sulje-painike (ylempi painike) ja Asetukset-painike.
tässä pienoisohjelmista lisää:
windows.microsoft.com/fi-FI/...s-overview

jos vistasi on kevätmielellä, onhan nyt maaliskuu.