talviurheilun laman syy.

nykyinen taso piisaa edususmatkoihin. miksi rehkiä enemmän. oisko syytä olla ampumahiihtäjiä mäimiehiä ja mieshiihtäjiä ensitalvena olla lähettämättä mailmancuppiin. harjoittelemaan vain.vai onko syy liianpaljon lajiliittoja. tottakai johtaja ja valmentajat lähtee matkoille. ,otetaan joku urheilijiki matkaan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 22:38

Kunnon harjoittelupaikat ympäri vuoden, ja valmentaja joka piiskaa kunnon harjoituksiin niin johan alkaa suoritukset paranemaan. Eikä kisoihin kannata lähettää jos ei ole mahdollisuuksia kolmen parhaan joukkoon. Siinä lääkkeet jotka auttaa. Ja jos ei auta, silloin emme ole talviurheilumaa. Turisteja on turha lähettää kisaamaan missään lajissa ja tuhlaamaan liittojen rahoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 22:45

Näin on kissanainen on aivan oikeassa.
Ja valmiiksi sairaita ei ollenkaan saisi lähettää.
Tuntuu kuin kilpailijat aivan parantuisi kisojen edellä,
mutta ainakin nuhakuume on syynä huonoon menestykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 22:47

Kun ei se suksi luista ? Ja johdossa se vika on, uskokaa sähkömiestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 22:51

Jos voittaa suomen mestaruuden ja se on edellytys valinnalle kansainvälisiin kisoihin, niin menestystä ei voida välttämättä odottaakaan. Se on sitten toinen kysymys, kuinka paljon yhteiskunnan varoja uhrataan jatkokehitykselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 18:23

Minäkin olen monesti miettinyt tuota lähettämistä noilla tuloksilla isoihin kisoihin muualle. Meidän urheilijoittemme parhaat ajat ovat kaukana huippu-urheilijoiden suoritusajoista. Johan järkikin sanoo ettei meidän urheilijoillamme ole mitään mahiksia. Eikä varmasti ole siitä kysymys etteikö olisi harjoitusmaastoja ja -mäkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 14:09

Norjassa ei ollut enää kuin kolme yhdistetynmiestä kilpailemassa, eivät siis saaneet joukkuekisaan joukkuetta ollenkaan. Toimittaja ihmetteli kovasti moista asiaa kun ei neljättä edustajaa ollut paikanpäällä - itse en ihmetellyt sitä kyllä ollenkaan...