Oli kysymys mihin tietikonetta käytät. Joten kysyinin onko jokin pinttynyt tapa jota teette koneeseen krjautumisen jälkeen

Eli mitä luette ensimmäiseksi?

Avainsanat: tetokoneet.mitä kirjautumisen jälkeen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 19:41

Sähköposti ja Napsu..missä useimmin käyn.kun avaan koneen...ja jotakin lehtiä luen.

Kysyjän kommentti

Sama vika minulla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 19:24

no napsupalsta ensimmäinen kirjautuminen ja sivusto missä yleensä käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:29

Sähköpostin tsekkaan ja käyn sivulla/sivuilla mihin tarkoitus,Napsu ja Googlekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:29

Sähköposti ensimmäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:53

Just eilen meinasin kysyä samaa:) Suosikeista avaan aina ekaks Napsun, sitten sähköpostin, jonka jälkeen facebookin, teksti-tv:n (uutisotsikot ja tiesää, useamman kerran päivässä), iltis, siinä se kai kokonaisuudessaan jotakuinkin on järjestys mulla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 20:09

Sähköpostit ensimmäisenä luen ja tyhjään, päivänuutiset on tiedettävä joten luen ne, työsivut duunissa, iltasanomat luen, ja facebookissakin pyörähdän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 20:21

Sähköpostista naamakirjaan jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 20:33

jotain satunnaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 20:59

Aika usein menen katsomaan motivuksen jumppasivun. Sitten s-postin ja sitten napsuilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 21:40

Sähköpostit, lehdet, Napsu, ja sitten muut siinä järjestyksessä kun tarvetta tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 21:45

sähköpostista se alkaa, jatkot sitten ajankohdan, tarpeen ja mielialan mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 22:42

oletussivuna sähköposti, sen katsomisen jälkeen vapaavalintaiset kuviot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 23:53

Naamakirja, sähkis, uutiset ja sit jos aikaa jää niin nää muut (juu-u tiedän, oon pyöriny napsus vähä harvemmin...syytä en kyllä keksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 18:02

Sähköpostit luen ensimmäisenä.