Kysymys joka on estetty aiemmin mutta päivitetään. Kuinka paljon teillä auton katsastua maksaa? Uudehko auto

Jossa täällä päkokaasujen ym mittaus on 56€ eli koko helahoito 101€ Kallista sanon minä

Lisätty: 12.03.2010 - 18:48

Tarkoitin mikäli pakokaasumittauksen tekee eriksee niin pelkän katsatuksen hinta ja toisaalta kokohomma mittauksineen. Täällä 55€ katsastus ja pakokaasumittaukset 56€ =101€ jos oikein laskin

Avainsanat: ajoneuvon katsastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 17:50

Katso vaikka täältä
www.katsastushinnat.fi/ tai
www.katsastushinnat.fi/hae.p...maakunta=1

Kysyjän kommentti

Hinnoissa on valtava ero mistä johtunee Tänään käytin katsatuksessa ja lähihuollossa oli pakokaasut ym. mitattu valmiiksi. Vähän säästin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 17:52

seinäjoella 55 € ja uusintakatsastus samaan hintaan kuukauden sisällä , jos jotain korjattavaa autossa.

Lisätty: 12.03.2010 - 18:59

55 €:nhintaan sisältyy myös pakokaasun mittaus. siis koko juttu on 55€.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 18:29

Kotkassa tarjoushinta 60euroa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 18:41

Henkilö- ja pakettiautot 38 euroa + pakokaasumittaus. Tampere Lielahti tarjous.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:02

noin 60 ja 80 eetun välillä...kisuäippä tuota samaa tuskailu yx päivä ja kyllä on aikas suolast teilläpäin tuo katsastus sanon minäkin...niin ja no hinnat ovat turkkuses ...täs käpykyläs ei ol moista katsastuspistettä laisinkas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:14

Täällä 80 euroa päästöineen, joten eroa näkyy olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 21:05

Helsingissä 81 euroo, sisälsi pakokaasumittauksen (katsastus tehtiin 10.3.2010). Kallista on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 17:58

Enpä osaa nyt tuohon sanoa kun en ole pariin vuoteen käynyt itse katsastuttamassa. Mutta täälläkin on erihintaisia katsastuskonttoreita. Kohta puoliinhan tuo on taas edessä, ehkä silloin osaisin kerhoa mitä menopelini syynäys pakokaasumittauksineen tulee kustantamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 08:25

Turussa oleva suomalaisten omistama asema, jota käytän. Katsastus 48 €. Pakokaasun mittaus 24 € ja OBD-mittaus 21 €.

www.nummenkatsastus.fi/fi/nu...nnasto.php