miten vietätte aikaa mökillänne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 13:39

Moottorisaha, rautakanki, kottikärryt ja lapio ovat oivia rentoutumisvälineitä,
Järvi on täynnä verkkoja. Niiden ja kameran kanssa kuluu näppärästi aika neljästä kahdeksaan. Sen jälkeen voi vaikka käydä lenkillä ja uimassa sekä syödä päälle. Iltapäivän voikin sitten käyttää työkaluja tai ottaa veneessä aurinkoa ja pari huurteista, jos on aurinkoista. Saunan lämmitys on must joka päivä säästä riippumatta. Siinä odotellessa voi vaikka rojauttaa yhden puun kumoon ja silputa sen kannon rautakangella. Mikä voisi olla sen rauhoittavampaa?
Illalla tietysti syödään pitkän kaavan mukaan ja hyvin sittenkin. Loppu onkin sitten itsestä kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 12:57

Sisareni mökillä inkien ja makkaraa, suomalaisten kesävihennesta syöden, muttei juomavalikoimana ole olu, vaan raikas lähdevesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 13:22

Rentoutuen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 14:11

Olen paljon ulkona, kävelen metsässä, syksyllä marjastan ja sienestän. Illat luen kirjoja. Saunon ja uin joka päivä. Mökkini sijaitsee harjulla. Mökin ympäristö jätettiin luonnon tilaan ja sellaisena se tulee myös säilymään. Muutaman marjapensaan aion istuttaa sitten, kun on aikaa olla siellä enemmän. Tulevaisuudessa aiomme asua mökillä suuremman osan vuodesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 14:25

Ei ole omaa mökkiä...pelkästään omakotitalo missä riittää tekemistä..ylli kyllin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 16:45

Saunoen, aurinkoa ottaen ja kalastellen.