kuinka moni seuraa jokaiset uutislähetykset?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 12:18

tuskin kukaan, niitä tulee niin monesta tuutista ja useampi sata kertaa päivässä

minulle riittää aamun Hesarin lisäksi yhdet TV:n pääuutiset ja netin uutiskirjeet, silloin kun jotain isompaa on käynnissä, tulee vähän useampiakin lähteitä seurattua

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 12:21

Kukaan ei tosiaan jokaista uutislähetystä pysty katsomaan,mutta itse seuraan yleensä seitsemän mtv3-uutiset sekä pääuutislähetyksen ja usein 22n uutisetkin Hesarin lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 12:24

Ei niitä kaikkia kukaan jaksa katsella ja kuunnella. Parit kolmet uutiset päivässä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 13:29

Klo 18.00 ja joskus kun lipsahtaa ohi niin mainos 3.sen uutiset klo 19.00
Radio on auki melkein aina ja sieltä jää korviin paljon tietoa ja ei niitä kaikkea tarvi
kuullakaan on vähemmän suremista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 13:46

En jokaisia, kerran päivässä katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 15:17

Minulle riittää yhdet uutiset illassa, korkeintaan kahdet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 23:16

Kerran päivässä riittää..ei viitsi jatkuvasti kuunnella samoja asioita.
Omat alueuutiset katson lisäksi..