JATKUUKO IHANA KESÄMME LOPUTTOMIIN?

Ajan merkit

Avainsanat: sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2008 - 07:53

Loputtomiin on aika pitkä aika. Eiköhän tätä piisaa seuraaville lumille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2008 - 11:47

Lisätietoja kohdassa on sulla 'Ajan merkit', josta voisin päätellä, että tarkoitat kaikkia meidän ns. ihania kesiämme täällä Suomessa, etkä juuri tätä kuluvaa kesäämme?

Luulisin, että kesämme jatkuu loputtomiin täällä Suomessakin, mutta siirtää ainakin ajankohtaansa suuntaan tai toiseen ja ehkä meillä on tulevaisuudessa ainoastaan kolme tai kaksi vuodenaikaa...

Mielikuvani: Toiset lähtee etelään laskettelemaan ja meille tullaan lomaa viettämään palmujen katveeseen......kukapa tietää...?

Lisätty: 19.08.2008 - 11:49

sori kirjotusvirheet kun lähti tulemahan sinnepäin ennen kuin ehin korjaileen, kaipa selvää saatte kuitenkin asian ytimestä?

Lähteet:
oma nuppi tossa hertioitten väölis¨

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2008 - 12:46

mikä ihana kesä?
sä et varmaan oo Suomessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 19.08.2008 - 17:39

Odotellaan ensikesästä sitä ihanaa kesää. Mitä tässä on ollut niin ihanaa?? Olisin erimieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2008 - 09:07

Ei jatku.Tulee eteen ihana syyskuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 20:46

Näyttää jatkuvan, ei tarvitse pelätä helteitä eikä nurmikon kulottumista