Napsustani hävisi kuvan laiton yht.hahmo ja kav.kuvat.Mikä neuvoksi? Kaikki on kokeiltu, vast.yksityis.kiitos vast.yksit.

Luettu kaikki oppaat, ei oo keltä kysyisi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 22:51

Viimenäkeltä olet onnistunut. Hienoa - tietokonenero!

Kysyjän kommentti

Kiitos Ida huomiostasi, minulla oli opastajani jättänyt yhden ruksin jostain asetuksista pois, vika on korjattu.
Minä en ymmärrä miten sen sain toisiinkin tulemaan, nyt en varmaan osaisi,-en ole mikään tietokone
aivo, mutta Sinun kanssasihan tästä edestaas pähkäiltiin. Joten taskullinen kiitoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 20:55

Mikäli edelleen tarvitset vastausta kysymykseesi eikä apua ole muualta näkyvissä, käänny vaikkapa Napsun ylläpidon puoleen. Heidät tavoitat tämänkin sivun alareunassa olevalla "palaute" -linkillä. Kannattaa ainakin yrittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 22:02

Nyt näytti onnistuvan hahmon vaihto..Alku aina hankalaa..Hyvä sinä sirkkaliisa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 22:47

noissa kuvanvaihdoissa saattaa välillä mennä pidempikin aika,
väliä tapahtuu hetkessä välillä pitkällä viiveellä, ei pidä hermostua,
se on varmaan joku napsu-tekninen juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 04:13

En ymmärtänyt kysymyksestä yhtään mitään, mutta kuva sinulla ainakin näkyy olevan?