Kuinka moni muistaa laittaa kysymykseensä avainsanat, vaikkapa jälkikäteen voi näitä lisätä kysymykseensä?

Tässä katsellu viimeaikaisia kysymyksiä, joista suurimmasta osasta puuttuu avainsanat, jotka mielestäni tärkeitä varsinkin silloin kun on tekemässä uutta kysymystä, jolloin ei tulisi esitettyä samaa kysymystä kuin jo aiemmin esitetty, kun sen löytää avainsanojen haulla/tai etsimässä vastausta johonkin aiemmin esitettyyn asiaan, onko sinulle ollut apua avainsanoista etsiessäsi Napsusta tietoa?

Lisätty: 11.03.2010 - 20:42

Esim. avansana: kaalikääryle, niin löytyis kaikki, mitä ko. asiasta jo kysytty/vastattu jne.

Avainsanat: etsiminen apu tärkeys avainsanat kysymys napsu asia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 21:12

kyllä nuo avainsanat näyttävät olevan sellaista katoavaa kansanperinnettä,
onko sitten laiskuutta vai tietämättömyyttä, mutta hyvin on vähäistä käyttö (enkä ole viaton itsekkään)

pitäis varmaan antaa ylimääräinen piste avainsanoista, niin eiköhän alkais löytyä

niiden hyödyllisyys ja käyttökelpoisuus tullut minunkin mieleeni kun olen tässä ihmetellyt kun ahkerimmat kyselijät eivät muista edes omia kysymyksiään kahta päivää taaksepäin

Kysyjän kommentti

se on siinä:D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 20:16

Joskus pikku apuja,mutta tosiaan katselin kyssäreitä taaksepäin,aniharva laittaa avain-sanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 20:22

Sen harvan kerran jos kysyn jotain, laitan avainsanan. Mutta harvoin löydän avainsanojen perusteella mitään kysymyksiä. Mutta vaikeaahan se on, kun ei tiedä missä kysymyksessä on mikäkin avainsana. Ei niistä ole suurta apua ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 20:38

Nykyisin laitan aina avainsanat,mutta en kyllä osaa niiden avulla etsiä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 21:05

Olenhan minäkin yrittänyt niitä asetella. Alussa taisi mutaman kerran unohtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 22:50

Tunnustan, unohdan hyvin usein enkä laita jälkikäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 07:47

valitettavan harvoin tulee laitettua. Tunnustan ja olette varmasti huomanneetkin

Lähteet:
Avainsana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 11:33

valitettavasti avain sanat jäävät usein laittamatta minulta.varmaan on moni huomannutkin sen.