mitä mieltä olette koiran jätöksistä jalkakäytävillä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 10:14

Kyllä noita haisevia liukumiinona on enemmin kun riittäväati keväällä. Kun tallaa siihen jalkineet, auto ja kämppäkin haisee paskalta . Sanon että hihnan molemmissa päissä on laiskimus kun ei voda mennä jalkakäytävän ulkopuolelle tai kerätä nää suuremmat jätökset talteen. Niitä on myytävänä ihan marketeissa ym. ja rahasta ei varmasti ole kyse mikäli on varaa pitää koiraa. Ja kas paljastuuhan sieltä joka kulmasta se keltainen kaunistus missää koirat on takajalkaa nostaneet ja mahdollisesti taluttajasakin.Mihäli koira tekee tollaista niin ei tule sakkoja mutta jos minä häyn paskalle keskelle jälkakäytävää niin kalliiksi tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 14:27

Törkeetä jättää jätökset jalkakäytävälle..kyllä ne pitäsi ulkoiluttajan korjata pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 14:28

Fiina-koirani ei edes suostuisi pissimään tai kakkimaan jalkakäytävälle.
hänessä on tyyliä.
ja jos vahinko tapahtuisi jostain kumman syystä.
koirankakkapusseja aina mukana lenkillä.
pissapurkkia en ole vielä hommannut.

mutta sakothan siitä pitäisi antaa,
jos joku antaa koiransa kakkia jalkakäytävälle
tai puistoon tai toisen tontille.

aivan kuin pissasakko yleisellä paikalla pissivälle tai kakkivalle ihmisille.

oi aikoja oi tapoja,
monesti maanteiden levähdyspaikkojen tai festareiden ympäristöt luonnossa ovat täynnä
ihmisten jätöksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 14:35

Siellä ne kököttävät. Tuntuvat olevan ehtymätön luonnonvara. Koiranomistajahan siitä on vastuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:07

tulisin ihan hyvin toimeen ilman niitäkin, varsinkin taajama-alueilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:18

Ällöttävää katseltavaa. Lisääntyy vaan vuosi vuodelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 17:16

En todellakaan tykkää. Meillä oli aikoinaan kävelytien varressa kakkipussiroskikset, mutta ilmeisesti kylämme kasvava nuoriso purki niihin agressioitaan, koska ovat hävinneet kulkuväylien varsilta. Ei ulkoiluttajat niitä pussejaan viitsi taskuun työntää kotia vietäväksi, vaan antavat kökkäreiden jäädä lumen peitettäväksi. Keväällä on sitten kikkare poikineen pientareilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:46

Siinä hihnan toisessa päässä olevalla tulisi olla niitä koirankakkapusseja mukana ja hänen tulisi ne lemmikkinsä jätökset korjata määrätyiltä paikoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:21

Maailman sivu on ollu koirankakkaa/jätöksiä, kuuluvat elämään, ja joka kevät siitä jaksetaan mielipidesivuillakin toohottaa... mulla ei ole koiraa, joten en ole jäävi edes vastaamaan, joten vastaan; sopii luontoon, kunhan ei ihan kotiovelle tuoda kakkimaan... maailmas on mielestäni niin paljon tärkeämpääkin "korjattavaa"/huomioitavaa/parannettavii asioita kuin koirankakat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 19:31

Suoraan sanottuna kamalan näköistä. Kauppaan kun menen, niin ihan kuin kävelisi paskalla vuoratulla kujalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:51

No, ällöttäähän se tietysti, mutta vielä viheliäisempää on löytää koiran kakkaa takin liepeestä. On tämäkin ihme nähty, sillä nostaessani lasten vaunuja bussiin likainen ratas hipaisi villakangastakkia ja pesulareissuhan siitä seurasi. En kovinkaan lämpimästi ajattele näitä koiranomistajia, jotka eivät huolehdi heille kuuluvista velvollisuuksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 04:09

Omat koirat on opetettu sontimaan ojaan, puskiin, metsään jne. Totaalisen pakon edessä vääntävät jalkakäytävälle. Jos paikka on huono, korjaan kakkikset pois, ja nyt lumien sulaessa olen korjannut aika monen muunkin kakkikset pois.
Törkeäähän se on. Välinpitämätöntä ja lainvastaistakin nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 20:37

Mitäpä niitä ihmettelemään - kakkaa mikä kakkaa- oman kaverin jätökset pannaan aina pusiin ja roskikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 13:30

Mitä sitä ihmettelemään, aina kun olen koirani kanssa lenkillä ja jätökset noukitaan heti pois..

Harmittaa kun kaikki eivät nouki lemmikkinsä jätöksiä!!!